חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סהר מכריז מלחמה 📸

סאגת בית הגמלאי ממשיכה לחמם את הגזרה הפוליטית איתי סהר מצהיר: הפרוייקט לא יקום 📸מילן מועלם


המשנה לראש העיר, עו"ד איתי סהר, התייחס היום לטענת העירייה כי הוא בחר להעלים עין מהעובדות שהובאו בפני הועדה בעניין בית הגמלאי והסטודנט.

סהר מבהיר היום חד משמעית שילחם ויאבק עבור המשפחות השכולות, למרות שהעירייה ממשיכה לטעון שאותם משפחות אישרו את הפרוייקט. ההתעקשות הלא ברורה של העירייה, על המיקום בו יקום בית הגמלאי נמשכת.

סהר מסר היום: "תגובה ביזיונית שמתאימה לאנשים שהרימו ידיהם על משפחות שכולות.

חברי הוועדה הוטעו. תגובת העירייה מסגירה שההטעיה היתה מכוונת.

מצורפת התכתבות עם חבר וועדה נוסף. שני חברי וועדה מתוך חמישה שנכחו בדיון מצהירים שהוטעו. יש שיחות מתועדות עם חברי ועדה נוספים. מספיק בזה כדי לפרק את התגובה מהיסוד.

המטרה האמיתית של התגובה היא להתחמק מלהביא את הפרוייקט לדיון במליאה. התחמקות כזו תהיה פחדנית ומבישה. מקדמי התכנית יזכרו כמי שרמסו את כבוד המשפחות השכולות, פגעו בזכר שומרי ישראל, נתנו יד להטעיית הוועדה המקומית וביזו את אשקלון ואת תושביה וגם הפרויקט לא יקום.

יש שתי ברירות: הבאת התכנית לדיון במליאה בפני המועצה, המשפחות והציבור או התאמת השימוש במגרש באופן מלא לדרישת המשפחות השכולות.

מי שחושב שנעמוד ביד לבנים בפני זכרם הקדוש של גיבורי ושומרי ישראל כשמאה מטר מאיתנו קומבינה נדלנית שהושגה בהטעיה על חשבון זכר הנופלים וכבוד המשפחות השכולות – לא מבין איפה הוא חי.

לא יקום ולא יהיה. לא בעוד אלף שנה ולא בעוד אלף כמוכם".

📸 התכתבות בין איתי סער לאחד מחברי הועדה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן