חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעוט ננעל ברכב בדרך היין 📸

פעוט ננעל בשגגה ברכב, כונני ידידים חילצו אותו בשלום. המנכ"ל, ישראל אלמסי: "ביומיים האחרונים היו כעשרים אירועי נעילת ילדים ברכב – שימרו עליהם"📸 מילן מועלם


הערב התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוט שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו ברחוב דרך היין באשקלון.

ישראל אלמליח ודניאל ברכה, כונני סניף אשקלון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם חילצו את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

החילוץ הערב 📸 דוברות ידידים

 

ישראל אלמסי, מנכ"ל ידידים: "רק ביומיים האחרונים, עם החזרה ללימודים, היינו עדים לכעשרים מקרים(!) של ילדים שננעלו ברכב, בכל רחבי הארץ. בבית שמש, בראשון לציון, בבאר יעקב, בלוד, בחולון, בראש העין, ברמת גן, בבני ברק, באשדוד, בנתיבות, בנתניה, ברעננה, בכפר סבא וכעת באשקלון. כאמור, אנחנו רואים עלייה גבוהה במקרים עם החזרה ללימודים, וזהו בדיוק הזמן בימים אלו, שאנחנו פועלים בארגון ידידים להעלאת המודעות ולהסברה להורים. אנו שבים וקוראים להורים לשים תשומת לב יתירה לילדים קטנים ברכב. לא להשאיר אותם לבד, אפילו לא לשנייה, כי הרכבים ננעלים היום ברגע אחד של אי שימת לב. חשוב להשאיר דלת או חלון פתוחים למקרה שהרכב יינעל. אני מאחל שתהיה שנה בריאה ומוצלחת לכל הילדים. הם חשובים לנו, בואו נשמור עליהם מכל משמר".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן