חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העירייה עונה לסהר: "מניעים פופוליסטיים" 📸

בעירייה מתעקשים להמשיך עם פרוייקט בית הגמלאי והסטודנט ומגיבים למכתבו של איתי סהר: " כל המידע עמד לרשות חברי הוועדה טרם ההצבעה" 📸 מילן מועלם


בעיריית אשקלון ממשיכים להתעקש על הקמת בית הגמלאי והסטודנט ברחבת החניה של יד לבנים, כך לפחות עולה מתגובת העירייה למכתבו של עו"ד איתי סהר.

אמיץ: איתי סהר דורש תשובות📸

ביקשנו היום את תגובת העירייה לדבריו של סהר ומדוברות העירייה נמסר: "המידע הנוגע לתוכנית עמד לרשות חברי הוועדה טרם ההצבעה. מי שבחר שלא להתעמק בפרטי התוכנית, ובכל זאת להצביע בעדה, אינו יכול לבוא בטענות לאחר מעשה.

העלאת טענות בעת הזאת, לאחר אישור התוכנית בוועדה המקומית ונידונה בוועדה המחוזית ונדחתה ההתנגדות אליה, נובעת ממניעים פופוליסטיים.

ראש העיר מגלה רגישות רבה והערכה עצומה למשפחות השכולות, מקיים איתם שיח שוטף ואף הציג בפני הנציגים שלהם את הפרויקט בכללותו ואת כל המידע הנדרש. הפרויקט האמור יהיה פרויקט ערכי, חברתי וקהילתי שייצור חיבור בין דורי בין הגיל השלישי לסטודנטים ובטח שלא יבוא בשום פנים ואופן על חשבון בית 'יד לבנים' והנצחת הנופלים".

עו"ד תמר קידר, שמלווה את המשפחות הגיבה לדברים: "תגובת דוברות עיריית אשקלון מגלה כי הדוברות פועלת בניגוד להנחיות משרד הפנים בכל הנוגע לפרסומים פוליטיים. אסור לדוברת העירייה גרינבלט, שכזכור לא נבחרה לתפקיד במכרז כדין, להוציא הודעה לעיתונות בשם גלאם. לומר על דרישה חוקית של חבר מועצה , שהיא פופוליסטית, זה בדיוק סוג ההודעות שהן בתחום הפוליטי".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן