חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההזדמנות של חברי המועצה 📸

המשפחות השכולות דורשות מחברי המועצה למנוע את הקמת בית הגמלאי והסטודנט ולהביא את הנושא לדיון מחודש 📸 מילן מועלם


סוגיית ההקמה של בית הגמלאי בשטח יד לבנים, עולה דרגה. המשפחות השכולות מבקשות מחברי המועצה להתערב ולמנוע את הקמת המבנה במיקום התמוה.

עורכת הדין, תמר קידר, פנתה לחברי המועצה בשם המשפחות וכתבה: "הריני להביא לידיעתכם, כי קיימת בידכם הזכות כחברי ועדת תכנון ובנייה(לאו דווקא חברי ועדת משנה להתנגדויות), להגיש בקשה לדיון חוזר בפני מליאת ועדת התכנון והבנייה אשקלון.

לפי תקנות תכנון ובנייה דיון חוזר, די בחבר מועצה אחד, שמשמש גם כחבר ועדה לתכנון ובניה להביא את נושא דחיית ההתנגדויות לגבי בית הגמלאים והסטודנט לדיון מחודש.

📸 אלי עוזר

 

2.    חבר או נציג במוסד תכנון, ובועדה מחוזית שני נציגים לפחות, הדורשים לקיים דיון חוזר, יודיעו על כך בדרישה מנומקת בכתב, ליושב ראש מוסד התכנון ולמזכיר מוסד התכנון, בתוך שבעה ימים מיום קבלת החלטתה של ועדת המשנה לידיהם.

3.     מוסד תכנון יקיים דיון חוזר בישיבתו הקרובה שלאחר הגשת הדרישה כאמור בתקנה 2, ואולם הוגשה הדרישה במועצה הארצית או בועדה מחוזית חמישה עשר ימים או פחות לפני מועד ישיבתו של מוסד התכנון, יידחה הדיון החוזר לישיבה שלאחר מכן.

4.   מוסד תכנון המקיים דיון חוזר רשאי להותיר את החלטת ועדת המשנה על כנה, להחזיר את הענין לדיון בועדת המשנה שלגבי החלטתה נדרש הדיון החוזר, עם הוראות או בלעדיהן, או לשנות את החלטת ועדת המשנה.

📸אלי עוזר

 

אודה אם אפילו אחד מכם, שלא ידע על החלטת ועדת המשנה וגילה אותה בימים האחרונים, שיגיש בקשה לפי תקנה 2 לתקנות הנ"ל.

במסגרת זו נבקש גם שתשמעו את נציגי המשפחות השכולות באשקלון, בטרם מתן החלטה.

מגיע להם, למען קדושת זכרם של הנופלים, לפחות שקולם של המשפחות ישמע".

תגובות חברי המועצה יובאו אם יתקבלו.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן