חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החוב שהוקטן 📸

חוב של מאה אלף ש"ח הסתיים בתשלום של אלפי שקלים בודדים בלבד 📸 מילן מועלם 


חוב  כספי  לגוף כלשהוא אינו דבר נעים אף פעם, אם מוסיפים לזה עיקול זה כבר הופך לגרוע בהרבה. אלא שגם במצבים אלו, עזרה של עורכת דין איכותית יכול להציל את המצב, זה מה שלמדה על בשרה תושבת באר שבע שעורכת הדין רבקה שחר הצילה אותה מהסתבכות כלכלית משמעותית.

תושבת אזור אשקלון הסתבכה בחוב לא מבוטל מול חברת סלקום של 89 אלף שקלים, חוב שנצבר במשך כעשר שנים.  יום בהיר אחד הגיע לאישה הודעה כי בעקבות החוב  הטילה החברה עיקול על חשבון הבנק שלה ועל רכבה.  מיד כשקיבלה את הפניה פנתה האישה  לעורכת הדין רבקה שחר- מומחית לדיני הוצאה לפועל –  בבקשה כי תסייע לה.

עורכת הדין המנוסה בדקה את החומר המשפטי, וגילתה כי במשך כעשר שנים, לא התריעה חברת סלקום בפני האישה על החובות, ובמשך כל חודש שילמה האישה כרגיל את החשבונות לחברה.

בדיון שנערך בנושא בבית המשפט התייצבו עורכי הדין של חברת סלקום מול עו"ד שחר, הם טענו כי למרות העובדה שההודעות על החוב לא הגיעו כסדרן, עדיין מחויבת האישה לשלם את מלוא החוב. כמו כן דרשה סלקום להשאיר בעינו את העיקול על רכבה ועל חשבון הבנק שלה  עד להסדרת החוב.

בדיון שנערך לאחרונה הביע הרשם הבכיר איתי רגב בקורת על התנהלותה של ענקית התקשורת סלקום, בגין הזמן שחלף בגין פסק הדין שחייב את האישה בתשלום החוב, ועד לנקיטת צעדים נגדה לביצוע הגביה בפועל על ידי החברה.

לבסוף, לאחר דיונים ארוכים קבע הרשם הבכיר כי העיקול על חשבון הבנק שלה ועל רכבה של האישה יוסרו, לאחר תשלום של 7,724 שקלים בלבד שהינו קרן החוב, שיסגור סופית את החוב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן