חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפגע ב"מגרש הביתי" של העירייה📸

שנה לאחר שנפגעה מאבנים משתלבות בסמוך לבניין העיריה ושברה את רגלה, הגישה תושבת העיר תביעה נגד עיריית אשקלון. את האישה מייצג עו"ד איל כהן📸מילן מועלם


מרבית התביעות שמוגשות נגד עיריית אשקלון בגין פגיעות של תושבים, ככל הנראה מוגשות בגין פגיעות בשכונות הוותיקות בהן פעמים רבות התשתיות לוקות בחסר או מפגעים ברחובות.

אולם תביעה שהונחה לאחרונה על שולחנה של העירייה, הוגשה בגין פגיעה שהתרחשה דווקא ב"מגרש הביתי" של העירייה, כ-150 מטרים סמוך לכניסה לבניין העיריה – מול משרדי מס הכנסה.

על פי התביעה, לפני כשנה, הגיעה למקום אישה – דמות מוכרת במערכת החינוך בעיר –  כשלפתע נתקלה במפגע שנוצר בריצפה עקב התקנת אבנים משתלבות באופן לקוי בסמוך למכסה ביוב, וכתוצאה ממנה מעדה כשהיא סופגת חבטה חזקה בכף רגלה. כתוצאה מהנפילה, פנתה האישה למרפאת "בטרם" לקבלת טיפול רפואי. לאחר סדרת בדיקות שעברה, התברר כי היא סובלת בשבר בכף רגלה כתוצאה מהתאונה. כמו כן נאלצה הנפגעת להיעדר מעבודתה בעקבות נזקי הגוף שנגרמו לה בגין התאונה.

עו"ד אייל כהן

 

לאחר התאונה פנתה האישה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי  הדין כהן-קריסי המתמחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייע לה. "אירוע הנזק מתיישב עם רשלנותה ו/או חוסר זהירותה של הנתבעת", כך טען עו"ד כהן בתביעה שהגיש כנגד העירייה.

בין שאר טענותיו של עו"ד כהן נטען בכתב התביעה גם כי העירייה "לא דאגה לשטח הליכה תקין ובטיחותי.. לא דאגה לתקן את האבנים הבולטות.. לא הציבה שילוט על מנת ליידע את הציבור כי הליכה במקום מסוכנת… לא דאגה להזהיר את התובעת בדבר הימצאות המכשול ".

כעת תובעת האישה לפצותה בגין נזקי הגוף  שנגרמו לה בעקבות  התאונה, לרבות פיצוי בגין הוצאות רפואיות בעבר ובעתיד שיהיו לה, הוצאות נסיעה, עזרה וסיעוד בעבר ובעתיד, צער כאב וסבל, הפסד השתכרות בעתיד, כמו גם, הפסד זכויות סוציאליות כתב הגנה עדיין לא הוגש ע"י העירייה.

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן