חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלה ההרשמה למלגות 📸

החלה ההרשמה למלגות העירוניות לסטודנטים
10,000 שקלים יחולקו לכ-500 סטודנטים. ניסים בן דוד: "הגדלנו משמעותית את התקציב ויצרנו שיתופי פעולה עם גופים" 📸 מילן מועלם


בימים אלו נפתחה ההרשמה למלגה העירונית לסטודנטים.

מדובר במלגה בסך 10,000 ש"ח שמיועדת לסטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. המלגה תוענק לסטודנטים בתמורה להתנדבות במגוון רחב של כ-25 תחומים כאשר כל סטודנט יצטרך לתרום 140 שעות במשך שנת הלימודים הקרובה.

במסגרת הפעילויות יוכלו סטודנטים מכלל מסלולי הלימוד להשתלב במגוון רחב של פעילויות כמו בתוכנית ׳סטודנטים למען עסקים קטנים׳, באותה תוכנית בפרויקטים ספציפיים יוכלו להשתלב סטודנטים הלומדים מנהל עסקים, ייעוץ ארגוני ומקצועות נוספים בתחום הכלכלה להתנדב במלגת ׳סטודנטים למען עסקים קטנים׳. כמו כן, תפתח תוכנית מתמחים בה יוכלו הסטודנטים להשתלב בתחום התמחותם ויוכלו לרכוש ניסיון, לקבל מלגה ולרכוש אופק תעסוקתי.

תוכנית נוספת וחשובה היא ׳אנגלית בגני ילדים׳, שהחלה בשנה שעברה וזכתה להצלחה רבה, בתוכנית זו ילמדו סטודנטים אנגלית בגני ילדים בעיר.

פוטו יוסי את עוזי

 

במקביל, גם השנה תימשך חלוקת מלגות לאברכים בתמורה לשעות התנדבות בקהילה במספר פרוייקטים. השנה פתחה העירייה מלגה נוספת וייעודיות לבנות סמינר מתוך הבנה והתחשבות בנטל הכלכלי הקיים. חבר המועצה חי דהרי הודיע על הארכת המועד להגשת בקשת המלגה לאברכים ובנות סמינר.

מנהל מרכז הצעירים, ניסים בן דוד: ״מידי שנה אנו פועלים להגדלת תקציב המלגות והרחבת שיתופי הפעולה. גם בשנה הזו הגדלנו משמעותית את התקציב ויצרנו שיתופי פעולה עם גופים, מוסדות וקרנות נוספים. אני שמח על החשיבות שראש העיר רואה בנושא ולראייה, גאה לומר שאשקלון ממוקמת ברשימת הערים שמחלקות הכי הרבה מלגות ביחס לציבור הסטודנטים".

ראש העיר, תומר גלאם: ״הסטודנטים באשקלון הם אחד ממנועי הצמיחה וההתפתחות המשמעותיים בעיר. במסגרת זו, נמשיך לעשות הכל כדי לסייע בידם לרכוש השכלה גבוהה, איכותית ומגוונת ולתקצב, בצורה משמעותית כפי שעשינו עד כה, את נושא המלגות. אשקלון הייתה ותמשיך להיות מבין הרשויות שמתקצבות באופן הגבוה ביותר את המלגות לסטודנטים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן