חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמולי ופרץ באשקלון 📸

ראש העיר נפגש עם שרי הכלכלה והרווחה שהסכימו לתקצב מספר פרויקטים חשובים 📸 מילן מועלם


ראש העיר, תומר גלאם, נפגש אתמול (שלישי) עם שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ עמיר פרץ ועם שר הרווחה, ח"כ איציק שמולי, על מנת לדון בצרכי העיר הרלוונטיים לפעילות השרים ולצוות משרדם. 

בפגישה עם שר הכלכלה, שנערכה במשרדו, העלה ראש העיר את החשיבות בקידום אזור עדיפות לאומית א' לעיר ולאזורי התעשייה וכן בתקצוב והקמת מנהלת אזורי תעשייה ופארק היי-טק בעיר. 

"גם בפגישה עם שר הכלכלה, שמנו על השולחן את הצרכים של העיר אשקלון בדגש על התוכניות לחיזוק וקידום התעשייה בעיר. השר היה קשוב לצרכים ואני מאמין שימצא את המקורות לתת להם מענה", אמר ראש העיר. 

שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ: ״אני רואה את התנופה אותה מוביל ראש העיר תומר גלאם, את אלפי הדירות החדשות שהולכות וניבנות ומה שחשוב יותר מכל היום, הוא ליצור את התנאים להקמת מפעלי עוגן מתקדמים שיקלטו עובדים ברמות שכר גבוהות במקצועות ההנדסה, ההייטק, הסייבר ועוד. לכן, יש לפעול לאישור מיוחד שיעניק מעמד של אזור פיתוח א' לאזורי התעשייה באשקלון". 

בפגישה עם שר הרווחה והעבודה סקר ראש העיר את ההתמודדויות של הרשות מבחינה בסוגיות רווחה לתושבים שנזקקים לכך, הן בזמן שגרה והן בתקופת הקורונה. מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי, הרחיבה על הפעילות הנעשית באגף ועל המענים המקיפים לכל אוכלוסייה בעיר. עוד נכח בפגישה גם סגן ראש העיר, הממונה על הרווחה, דורון נקשרי

📸 סיון מטודי

 

ראש העיר, תומר גלאם, הודה לשר על ההחלטות החשובות שקיבל במהלך הפגישה: "שתי בשורות חשובות יוצאות היום מביקורו של השר לשירותים חברתיים, איציק שמולי – נקים מעון יום שיקומי לפעוטות עם צרכים מיוחדים ובנוסף יוקצה תקציב לאבטחת מבנה אגף הרווחה על מנת לאפשר לעובדים לעבוד מבלי לחשוש לשלומם. השר התרשם מהפעילות העניפה הנעשית בתחום הרווחה בעיר והבטיח להמשיך ולסייע לרשות, כדי שנוכל להמשיך ולתת שירות איכותי וטוב גם לשכבות המוחלשות".

שר הרווחה, ח"כ איציק שמולי: "תקופת הקורונה הביאה עימה אתגרים עצומים לשירותי הרווחה ואני מעריץ את עובדי המחלקות לשירותים החברתיים על עבודתם המסורה והחשוב . אחרי פגישה עם ראש העיר, תומר גלאם וסיור בין הוסטלים שונים בעיר אני רוצה לברך את ראש העיר, מזכיר הסניף, ישראל זיו, עובדי העירייה ואגפי הרווחה על עבודה נאמנה בזמנים לא פשוטים, תוך חתירה מתמדת להגיע עד לאזרח האחרון עם חדשנות ופרויקטים פורצי דרך".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן