חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלאם לכץ: "ביטול הצהרונים- גזירה" 📸

ראש העיר פנה לשר האוצר ודרש המשך סבסוד הצהרונים גם השנה. אם הצהרונים לא יסובסדו תשלם כל משפחה מאות שקלים יותר עבור כל ילד. בעירייה מחפשים תקציב חלופי 📸 מילן מועלם


ראש העיר, תומר גלאם, פנה הבוקר לשר האוצר ישראל כ"ץ בדרישה לסבסד את הצהרונים גם השנה.

נכון לרגע זה, בממשלה הוחלט על הפסקת הסבסוד, מה שיוביל לעליה של מאות שקלים בחודש לכל תלמיד בצהרון.

בעירייה עושים מאמצים למצוא תקציב מקביל לצהרונים בהנחה שהממשלה לא תשנה את החלטתה. בנוסף התייחס ראש העיר במכתבו לכוונת הממשלה לבטל את כל התוכניות לסיוע וקידום תלמידי הפריפריה ותלמידים משכבות מוחלשות, ולפטר את עובדיהן – בהן תוכנית היל"ה, שמספקת מסגרות לתלמידים על סף נשירה; תוכנית קרב, שמספקת שיעורי העשרה; מפעל הזנה והארכת יום הלימודים בפריפריה; ועוד תוכניות לעידוד בגרות מלאה וצמצום הנשירה של תלמידים משכבות מוחלשות.

במכתב ששלח גלאם לכץ נכתב: "כידוע לך, מסגרות הצהרונים והמסגרות האחרות המופעלות לאחר שעות הלימודים נועדו לספק פתרון מעשי להורים שעובדים בשעות הללו ואין להם מסגרות חלופיות לילדים". 

"אנו מצויים בעיצומו של משבר כלכלי מהחמורים שידעה המדינה. משפחות רבות איבדו בחודשים האחרונים את מקור פרנסתן ואחרות עוד נאבקות על מקומות העבודה שעוד נותרו. זה לא הזמן להטיל גזירות כאלה על הציבור. ההיפך הוא הנכון – זה הזמן להעביר למשפחות כל סיוע אפשרי, סיוע שעשוי להציל משקי בית רבים מקריסה מוחלטת.

"אני משוכנע שראשי רשויות רבים יתמכו בעמדתי זו ויצטרפו לדרישה החד-משמעית לבטל את רוע הגזירה. 

"עיריית אשקלון עושה בחודשים האחרונים מאמצים רבים כדי לתמוך בתושבים שנפגעו כלכלית, בכל דרך אפשרית ובמחיר כלכלי כבד. אנו זקוקים בעת הזו לתמיכה, גיבוי וסיוע ממשלתי, כדי שנוכל כולנו לעבור את התקופה הזו בשלום". 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן