חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשורה לשכונות הוותיקות 📸

השכונות הותיקות בדרך למהפך: השרה גילה גמליאל בישרה לתומר גלאם על תקצוב פרויקט שיקום שטחים פרטיים בשכונות הותיקות: "עלינו להקצות את המשאבים הראויים למען האתגרים הסביבתיים של העיר" 📸 מילן מועלם


השרה להגנת הסביבה, ח״כ גילה גמליאל הגיעה ביום שלישי לפגישת עבודה עם ראש העיר, תומר גלאם.

בפגישה נכחו גם מ״מ ראש העיר, סופה ביילין, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, המשנה לראש העיר הממונה על איכות הסביבה, מישל בוסקילה, מנכ״לית איגוד ערים לאיכות סביבה, מיטל אמיתי וגורמי מקצוע נוספים. 

במהלך הפגישה, שכללה בין היתר, דיון באתגרים הסביבתיים עמם מתמודדת העיר בשל המתקנים האסטרטגיים בתחומה, בישרה השרה על הרחבת פרויקט השפפ"ים (שיקום השטחים הפרטיים הפתוחים) בשכונות הוותיקות בעיר.

פרויקט כזה הושלם לאחרונה בשכונת 'רמת אשכול' ותרם משמעותית לשיפור וטיפוח הסביבה הפיזית של התושבים. 

📸 סיון מטודי

 

השרה להגנת הסביבה, ח״כ גילה גמליאל: ״אנחנו מרחיבים את אחד המיזמים הערכיים והחברתיים – פרויקט שיקום השטחים הפרטיים בשכונות הוותיקות. הרחבת המיזם נועדה על מנת לצמצם ככל הניתן את הפערים בין השכונות בעיר ובכלל. עלינו להקצות את המשאבים הראויים למען האתגרים הסביבתיים של העיר אשקלון. אני שמחה על שיתוף הפעולה עם ראש העיר, אשר מסור לתחום הגנת הסביבה למען התושבים״.

ראש העיר, תומר גלאם: ״מברך על ההחלטה החשובה שקיבלה השרה – להרחיב משמעותית את הפרוייקט שאנו מובילים לשיקום שטחים פרטיים פתוחים בשכונות. הפרוייקט מסייע לנו לטפח אזורים שלמים בשכונות הוותיקות ולשפר משמעותית את חזותן. במקביל, סיכמנו עם השרה שנפעל יחד כדי למצוא דרכים לתת מענה לאתגרים הסביבתיים עמם אנו מתמודדים בעיר, מתוך דאגה כנה לשלום ובריאות הציבור. לא נוריד את הנושא הזה מסדר היום״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן