חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אגמים: מהמעון היישר לבית הספר 📸

הורים באגמים זועמים על ההחלטה לשכן את הגנים בבית ספר בשכונה: "העירייה התחייבה שבניית הגנים תושלם בזמן, רק היום הודיעו לנו שלא יהיו גנים" 📸 מילן מועלם 


עוגמת נפש: שנת הלימודים שתפתח ב-1.9, תהיה משמחת פחות עבור עשרות משפחות משכונת אגמים שגילו הבוקר שאת השנה יפתחו ילדיהם בבית ספר ולא בגנים כפי שהתחייבה העירייה.

לטענת ההורים, בזמן שהתלבטו אם לרשום את ילדיהם לגנים החדשים, קיבלו הבטחה מעיריית אשקלון שבניית הגנים תושלם במועד, והילדים יכנסו היישר לגנים החדשים.

מדובר בחמישה גני ילדים ברחוב עמק האלה שבנייתם נמצאת בראשיתה. ההורים הגיעו בשבועות האחרונים יום יום לשטח המדובר וגילו שהגן לא יפתח בקרוב.

ביום ראשון השבוע, בעקבות פניית הזירה לעירייה, התברר להורים לראשונה שהשנה תפתח בבית ספר חמד אגמים ולא כפי שהובטח. 

הבוקר נשלחה הודעה להורי הגנים בה נכתב: "אנו מברכים את ילדיכם עם כניסתם לגן העמק א' .

יחד עם זאת, נבקש לעדכנכם כי טרם הושלמה בניית הגן. אנו עושים מאמצים גדולים להשלים את העבודות עד חודש דצמבר וערוכים לקליטת הילדים באופן זמני בבית הספר יסודי חמ"ד 'אגמים' בשדרות עמק האלה 3 עד שתתאפשר פתיחת הגן החדש.

בימים אלו מתבצעות כל ההתאמות הנדרשות כדי שהמבנה הזמני יספק לילדיכם את כל צורכיהם.

חשוב לנו להדגיש שהצוות החינוכי ילווה את ילדיכם מהיום הראשון והגננת תיצור עמכם קשר כדי להיפגש עמכם בקרוב.

עם תום העבודות ייהנו ילדיכם מגן חדש, מתקדם, מצוייד ומאובזר היטב. זו תהיה חוויה אמיתית ללמוד בו".

ההורים:  "טראומה לילדים, לא מקובל עלינו"


| הורי הילדים כאמור זועמים על ההחלטה ואמרו היום:  "האם זה תקין שילדים שרק עכשיו יצאו מחממה של מעון וטיפול חם ואוהב יצטרכו להיות בתוך חלל של בית ספר כי העירייה לא הזדרזה ועמדה בהתחייבות שלה? איך ראש העיר לא דאג להם ושם אותם בתוך בית ספר? בושה שמתייחסים ככה לכל כך הרבה ילדים. זה טראומה ".

הורה אחר סיפר: "יש לי שיחות מוקלטות שנציגי החינוך אומרים בפירוש שהגן יהיה מוכן במועד. לא עלתה אפילו האפשרות שפתיחת הגן תידחה. הם הודיעו לנו רק היום שהגן לא יפתח במקום בו הוא אמור להיפתח. יש שם רק חולות וכמה עצים והם טוענים שהגנים יהיו מוכנים בדצמבר. זה לא מקובל עלינו. אנחנו אפילו לא יודעים מי יהיו הגננות".

העירייה:"הגן יהיה מאובזר עד הפרט האחרון"


בעירייה אמרו הבוקר שכנים הזמניים הושקעה מחשבה והילדים יהנו מגן מאובזר עד הפרט האחרון. לטענתם, ייעשו מאמצים לאכלס את הגן גם לפני דצמבר ובכל זאת, במבנה הזמני יהיו אסלות מותאמות וחצר מלאה במשחקים כבכל גן אחר.

מדוברות העירייה נמסר:  "עיריית אשקלון, בהתאם למדיניות ראש העיר, מבצעת שיפוצים בעשרות מוסדות חינוך והקמה של גני ילדים חדשים בהיקפים נרחבים כחלק מההיערכות לשנת הלימודים הקרובה. במסגרת זו נעשים מאמצים להשלמת בנייתם של גני ילדים חדשים באגמים עד לחודש דצמבר ומתבצעת היערכות לקליטת הילדים במבנה זמני שיותאם לכל צרכיהם בבית הספר היסודי אגמים. הודעה נמסרה להורים והצוות החינוכי ערוך לקלוט וללוות אותם מיום הראשון בגן. עם תום העבודות ייהנו הילדים מגן חדש, מאובזר ומצויד היטב כראוי להם".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן