חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספורט בסטייל 📸

בקרוב בעיר: מתחם Street-WorkOut לאימונים ותחרויות. המתחם יהיה מהיחידים בארץ שיאפשר אימון וקיום תחרויות. ראש העיר: "כמו בערים הגדולות בארץ ובעולם"📸 מילן מועלם


לאחר שנים של ציפייה, בקרוב יוקם בחוף 'דלילה' מתחם Street-WorkOut חדשני ומתקדם שייתן מענה לקבוצת המתאמנים בעיר ההולכת וגדלה.

ההחלטה התקבלה במהלך סיור שקיים ראש העיר, תומר גלאם, ביחד עם נציגי המתאמנים ולאחר הצגת הדברים, הנחה את הגורמים המקצועיים להיערך להקמת מתחם ייעודי לתחום.

המתחם המתוכנן יכלול מתקנים ייעודיים מסדרת 3X, חוות מתחים ייחודית וייעודית לאימון Street-WorkOut ומתקני מקבילים המותאמים לאימון וקיום תחרויות Street-WorkOut.

כמו כן, המתחם יהיה מהיחידים בארץ המאפשר אימון וקיום תחרויות Street-WorkOut, ובמקביל ישרת את כלל האוכלוסייה לאימונים פונקציונליים.

ראש העיר, תומר גלאם: "כמו בערים הגדולות בארץ ובעולם, גם באשקלון נחנוך בקרוב בחוף הים מתחם אימונים ותחרויות מסוג Street-WorkOut, שייתן מענה הולם לקבוצות הפועלות בעיר. שמחתי לפגוש חלק מהם ולתת להם את המענה שחיכו לו שנים רבות. אני מזמין את כולכם, נערים ונערות, בוגרים ובוגרות, מאמנים ומאמנות, להגיע, להתאמן ולשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי".

רון אולקוב, אחד המתאמנים: "מגיל 13 אני מתאמן בפארקים ציבוריים, מתאמן חזק, מתאמן לכיף ושומר על בריאות הגוף ועל תכלית לנפש. באשקלון יש קהילה גדולה של ילדים, נוער, ומבוגרים שמתעסקים בספורט הזה. הוא חינמי, תלוי לגמרי בך ובכוח רצון שלך להתמיד.

ראיתי אנשים עושים מהפכים מדהימים בזכות פארקים שכאלו, ולא רק מהפכים פיזיים. זה נותן לך מטרה ומרחיק אותך משטויות שיש בחוץ.

"משך שנים קהילת הסטריט וורקאוט (Street Workout) באשקלון, חלמה שיבנו מתקנים ברמה גבוהה וטובה על החול של חופי אשקלון. ניסינו במשך השנים ליצור מגעים שונים עם ראשי עירייה, אך ללא הצלחה. זו הפעם הראשונה שיש ראש עיר שבא לקראתנו, לקראת החלום שלנו וביצועו. ראש העיר תומר גלאם. בשמי ובשם כל קהילת המתאמנים, תודה רבה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן