חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קיבלה מסרונים ללא הסכמה ותפוצה📸

צעירה אשקלונית פנתה להסתדרות הצרכנים וקיבלה פיצוי על מסרונים שהתקבלו ללא הסכמה. איציק נפש: "ישנו חוק ברור סעיף 30 בחוק התקשורת שמחייב חברות לפצות לקוחות שאינם מעוניינים בהודעות ומיסרונים" 📸 מילן מועלם


סטודנטית מאשקלון שהיתה לקוחה בחברת סלולר התנתקה ועברה לחברת סלולר אחרת.

החברה ממנה התנתקה המשיכה לשלוח לה מסרונים – SMS פעם אחר פעם בהצעות שיווק כאלו ואחרות, וזאת למרות שהסטודנטית פנתה אליהם והודיעה להם שאינה מעוניינת יותר לחזור אליהם ושיפסיקו לשלוח לה הודעות, החברה התעלמה והמשיכה להטריד את הסטודנטית במסרונים.

לנוכח התעלמות החברה, הסטודנטית פנתה לקבלת סיוע מאיציק נפש, יו"ר רשות ההסתדרות לצרכנות מאשקלון והדרום,  נפש פנה לחברת לחברת הסלולר ודרש שהחברה תפצה את הסטודנטית ותחדל מהמשך הטרדתה, ואכן בעקבות פנייתו של איציק נפש חברת הסלולר פיצתה את הסטודנטית ב- 1,000 ₪ והפסיקה לשלוח לה הודעות.

איציק נפש אמר היום:" ישנו חוק ברור סעיף 30 בחוק התקשורת (חוק הספאם) שמחייב חברות לפצות לקוחות שאינם מעוניינים בהודעות ומיסרונים. במידה וגם אתם מקבלים הודעות ו- SMS בניגוד לרצונכם תפנו למשרדנו ונסייע לכם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן