חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב אביטן: "מי שילך לבחירות, העם לא יסלח לו" 🎥

בראיון לרגל ט' באב, מדבר הרב יעקב אביטן, על העבודה בממשלה, המאבקים למען הציבור, הכח של ש"ס בכנסת, ההערכה לשר דרעי וגם מעביר מסר: "מותר להפגין, אסור להתנהג באלימות. ההסתה מסוכנת" 🎥 מילן מועלם


השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן, נמצא כבר חודשיים בתפקיד הבכיר והצליח להטביע חותם. הוא נמצא בקשר הדוק עם שר הפנים, הפריפריה ונגב וגליל, הרב אריה דרעי, שהוביל אותו לתפקיד, מסייר מידי יום ברשות אחרת, הצליח ליצור קשרי עבודה הדוקים עם כל ראשי הרשויות, הרבנים והמועצות ונחשב לאחד השרים היותר פעילים בממשלה.

הרב אביטן, בראיון מיוחד לזירה, מספר על העבודה היומיומית, האהבה לאשקלון, על רצון העם וגם על גל ההפגנות האלימות. ואם זה לא מספיק, הרב מבהיר לכל מי שתהה, שכשיגמר התפקיד, הוא חוזר לאשקלון. הרב אביטן בראיון לרגל ט' באב 🎥

על אשקלון אמר הרב: "לא עזבתי את אף אחד. אשקלון יקרה וחשובה לי. אני תמיד אהיה כאן. לא יודע כמה זמן ימשך התפקיד וכשהוא יסתיים אני חוזר לאשקלון. אני עדיין מגיע לחתונות ואזכרות, אני מחובר לעיר ולא חושב שיש מישהו שהתקשר ולא החזרתי לו תשובה".

נכנסת לממשלה בתקופה מאוד סוערת. מצד אחד הקורונה ומצד שני בעיות התקציב. איך זה משפיע? 

" יש בממשלה הזאת אדם אחד חכם ונבון וזה הרב אריה דרעי. הוא האיש שהביא את הממשלה הזאת והוא גם יודע איך לשמר אותה. הוא מבין את כל המהלכים. הוא היחיד שדואג לשקופים, בפרט עם התוכנית האדירה שהביא, חלוקת תלושי מזון בחגים הקרובים לפי מבחן הכנסה. זה אדם שרואה רחוק ויודע לעשות את הדברים נכון".

הוא היה מוכן לפרק את הממשלה?

" הוא יודע את העבודה, התוכנית התקבלה ומפה ממשיכים הלאה".

ש"ס שולטת בממשלה?

"תנועת ש"ס היום היא לא תנועה סקטוריאלית. היא דואגת לכל המגזרים, לכל האנשים, בלי קשר למי הם. יש לנו חברי כנסת צעירים שיושבים בכנסת 24 שעות כדי לדאוג לכל אחד ואחד בישראל".

הרב יעקב אביטן בראיון לזירה באשקלון, ט' באב תש"פ

Uploaded by חדשות הזירה- By Milen Mualem on 2020-07-30.

דווקא בימים של תשעה באב, אנחנו רואים פילוג עצום בעם. 

" קראתי לא פעם, די לקצוות ודי לפילוג. יש לנו ראש ממשלה טוב שנבחר על ידי העם. יש משפט? לשם כך יש בית משפט. קל לשבת ביציע ולחלק הוראות אבל שאתה במגרש הכל נראה אחרת. צריך לשמר את העם כדי שלא יהיה כאן אסון. מותר להפגין בכבוד, בנועם ובלי אלימות. תנו לראש הממשלה לעבוד, הוא יודע מה לעשות. ההסתה מסוכנת".

אנחנו הולכים לבחירות?

" אנחנו הולכים לאחדות, מי שילך לבחירות, העם לא יסלח לו. העם רוצה לחם ובריאות".

לגבי מינוי רבני העיר ברחבי הארץ אמר הרב אביטן: " הוצאנו לדרך את כל התוכניות בעניין רבני העיר, מועצות דתיות, מקוואות. כל עיר תפעל לפי רצונה ועבודתה. יצאנו לשטח בכל הארץ".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן