חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פקחים מספרים: קיבלנו הוראה להגביר אכיפה 📸

לא מבינים את ההנחיות: במקום להוריד את כמות הדוחות ולהתחשב בתושבים, הפקחים התבקשו לעלות את הקצב ולרשום כמה שיותר דוחות. העירייה: "פועלים למען איכות חיי התושבים בעיר, באמצעות שמירה על הסדר הציבורי ללא פשרות" 📸 מילן מועלם


בשבועיים האחרונים מתקבלות במערכת האתר יותר ויותר תלונות על דוחות חניה שנרשמו לתושבים בתוך השכונות.

ברוב הפניות, מדובר על דוחות שחולקו בשעות בהם אין חניה פנויה בשכונות, והתושבים נאלצים לחנות את רכבם במקומות שאסורים לחניה בלית ברירה.

מצוקת החניה באשקלון היא סיפור שנמשך כבר שנים. היתרי בניה ניתנו לקבלנים ללא מחשבה וללא יצירת חניות, דבר שנראה בשטח גם בסביבת בניינים חדשים שנבנים בימים אלו. מסיור בשטח ניכר שהגורמים בעירייה שמאשרים ומעניקים היתרי בניה, לא למדו לקח.

אחרי בירור מעמיק מתברר שבעירייה ניתנה לאחרונה הנחיה מגבוה לפקחים לא להוריד את הרגל מהגז ולרשום דוחות בלי להתחשב במתרחש מסביב ובשעות העמוסות בתוך השכונות.

גם בחוף הנפרד, מקום בו החניה דלילה ביחס לכמות המבקרים, נרשמו דוחות רבים לאחרונה.

גורם בכיר בעיריית אשקלון אמר ל'זירה': "ישנם נתונים שלא ניתן להתווכח עליהם. אנחנו באחוז תפוקה גבוה מאוד יחסית לשנים עברו בכל הנוגע לדוחות. יש הנחיה ברורה לפקחים להיכנס לתוך השכונות ולאכוף. הסכומים נעים בין 100-500 ש"ח לדוח. אין רחמים על אף אחד למרות תקופת הקורונה, אנחנו בסך הכל הזרוע המבצעת".

מעיריית אשקלון נמסר: "עיריית אשקלון ביצעה ומבצעת יוזמות רבות למען התושבים בתקופת משבר הקורונה. נזכיר כי במשך תקופה ארוכה במהלך הגל הראשון לא בוצעה אכיפה כלל במקומות המסומנים בכחול לבן ברחבי העיר. העירייה פועלת ותמשיך לפעול למען איכות חיי התושבים בעיר, באמצעות שמירה על הסדר הציבורי ללא פשרות".

מזיזות הרים: חוג מיוחד נולד📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן