חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריחה לחדר מיון 📸

צעיר מאשקלון שרק רצה לבלות בחדר בריחה, סיים את הבילוי עם כאבים קרע קטן ברצועת הברך, ופיצוי של כ-180 אלף שקלים. את הצעיר ייצג עורך הדין איל כהן📸 מילן מועלם 


חדרי בריחה הפכו בשנים האחרונות לצורת בילוי פופולארית בעבור ישראלים רבים. יש מי שבוחר ללכת אליהם בקבוצת חברים או בני משפחה וגם מקומות עבודה רבים נוהגים להעניק במסגרת פנאי לעובדים בילוי בחדרי בריחה כאלו ואחרים.

הצעיר מאשקלון, הגיע יחד עם חבריו לבלות בחדר בריחה מחוץ לעיר. אלא שאז משהו השתבש. חדר הבריחה אליו הלכו התיימר להפחיד את המבקרים בו, אולם במקרה הזה, מפעילי  המקום לקחו את העניין צעד אחד, ומיותר, קדימה.

במהלך הבילוי במקום, ירד הצעיר במדרגות, באותו שלב על מנת להפחידו, נשלחה לעברו יד של אחד המפעילים שהתחבא מעבר לקיר. מה שאותו מפעיל שכח, שלעיתים אם מפחידים צריך לעשות זאת באחריות. המפעיל שלח יד לעבר רגלו של הצעיר ותפס בה בעת שזה ירד במדרגות על מנת להפחידו, והתוצאה הייתה לא נעימה.

עו"ד אייל כהן

 

כתוצאה מהתפיסה הוא מעד, התגלגל במדרגות, ספג חבטה חזקה בברכו והחל לזעוק מכאבים. מיד הופסק הבילוי, והוא נסע לקבל טיפול רפואי בבית החולים "ברזילי" באשקלון. לאחר שעבר סדרת בדיקות התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה בברכו. לאחר המקרה המצער, פנה הצעיר מאשקלון לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן, קריסי המתמחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייע לו.

עו"ד כהן מיהר לשלוח מכתב דרישה למפעילי המקום בבקשה כי יפצו את האיש בגין עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לו וכן עקב הנזק בברכו בעקבות התאונה המיותרת.

עו"ד כהן ציין במכתבו כי התאונה המיותרת נגרמה עקב מעשי ומחדלי מי מטעם המקום אשר, כאמור, משך את רגלי הצעיר וכתוצאה מכך "אובחן כי הוא סובל מחבלה בברך ימין מלווה בנפיחות ורגישות, הגבלה נכרת בתנועה, וקושי בעמידה ממושכת".
עו"ד כהן טען כי ייתכן ולצעיר תישאר מגבלה בעתיד ומשכך הוא זכאי גם לפיצוי שיגלם את נזקיו בעתיד.
לאחרונה במסגרת הסכם פשרה פיצו מפעילי המקום את הצעיר בסך של 176,325 ₪  בעקבות המקרה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן