חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום חדשות השבת 🎥

חולי קורונה נוספים אובחנו בעיר, משפחה נקלעה למצוקה בלב ים וחולצה ושבועיים אחרונים ללימודים יוצאים לדרך. וגם: ההורים שחשודים בהתעללות בבנם התינוק מכחישים 🎥 מילן מועלם


📸 משרד הבריאות עדכן הערב שמספר חולי הקורונה הפעילים בעיר עומד על 433 חולים. בשבוע האחרון נוספו כ-180 חולים חדשים.

📸 השבועיים האחרונים ללימודים יוצא לדרך: ביום ראשון בעוד שבועיים יסתיימו הקייטנות של משרד החינוך. ככל הנראה, הממשלה לא תבקש לסיים את הלימודים מוקדם מהרגיל בעקבות התחלואה, אחרי נתונים שהוצגו לה על אחוז תחלואה נמוך בבתי הספר והגנים. עם זאת, עשרות מהמקרים המאומתים באשקלון התגלו דווקא בבתי הספר של החופש הגדול ובקייטנות.

📸משרד הבריאות מבקש הערב לעדכן את הציבור כי במהלך השבוע הקרוב צפוי לשרור עומס חום כבד. משרד הבריאות מודיע לציבור הרחב כי על פי דיווח של השירות המטאורולוגי, במהלך השבוע הקרוב (26/7-31/7) צפוי לשרור עומס חום כבד עד קיצוני שיתבטא במזג אוויר חם מהרגיל בו יהיו עומסי חום כבדים ברוב חלקי הארץ.

📸 בדיון בהארכת מעצרם, הכחישו ההורים שחשודים בהתעללות חמורה בבנם בן השלושה חודשים את המיוחס להם. ההורים טענו שהחבלות לא נגרמו על ידם. מחר הם יובאו שוב בפני שופט.

📸אתמול בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד המשטרה וקריאה לסיוע ע"י סקיפר שמנועי סירתו הודממו ועליה מספר אנשים, ביניהם ילדים קטנים.

אופנוע ים של השיטור הימי של מרחב לכיש, הגיע במהירות למקום וחבר לסירה, שהייתה במרחק לא גדול משוברי הגלים של חוף בר כוכבא. על גבי הסירה היו מספר אנשים, ביניהם 4 ילדים קטנים. כולם חולצו בבטחה למרינה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן