חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבוקר: הערכת מצב עם מ. פיקוד העורף 🎥

מפקד פיקוד העורף הגיע הבוקר לעיר ונפגש עם ראש העיר ונציגי העירייה. גלאם: "קצב ההדבקה מדאיג" 🎥


הערכת מצב נערכה הבוקר (שישי) בעירייה, במעמד ראש העיר, תומר גלאם ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין. עוד השתתפו מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל״מ שגיא ברוך ונציגי מכלולי החירום בעירייה.

בהערכת המצב סקר ראש העיר את תמונת המצב בעיר מבחינת נתוני התחלואה בנגיף הקורונה, הפעילות העירונית על כל היבטיה, ההיערכות לשנת הלימודים הקרובה ופעילויות ההסברה שנעשות בשיתוף הפיקוד כחלק מהמאמץ למנוע את שרשרת ההדבקה.

📸 סיון מטודי

 

עוד ציין ראש העיר כי הרשות מסייעת לתושבים החולים ויוצרת עמם קשר יזום, עומדת מקרוב אחר צרכיהם ובמידה ונדרש פינוי של חולה מאומת למלונית, הרשות תסייע גם בפינויו.

״אנחנו נמצאים בעיצומו של הגל השני והוא קשה אף יותר מהגל הראשון. קצב ההדבקה מדאיג ואנחנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לדאוג להסברה לצד הגברת האכיפה, חידוד נהלי הבידוד הביתי ובמידת הצורך, גם שינוע חולים למלוניות. מעבר לכל אלו, התושבים חייבים להפגין אחריות אישית ומשמעת עצמית ולא לקהל ראש בהנחיות. זה רק בידיים שלנו ורק יחד ננצח את זה״, אמר ראש העיר.

מדברי מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין: ״אני מתרשם כי אנשיי הרשות ערוכים לניהול המאבק המחודש בנגיף הקורונה.אני מבקש להביע הערכה רבה לראש הרשות ואנשיהם על השותפות והעשייה שעוד לפנינו, ולהדגיש כי פיקוד העורף מוכן לסייע בכל היבט הנדרש למען עזרה לאוכלוסייה המקומית״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן