חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסכימו שלא להסכים 📸

אחרי שנפגשו עם גלאם, נדרשו חברי שס להעביר את חלוקת התפקידים בסיעה, אלא שמחלוקות כבדות מונעות בשלב זה את התקדמות מינוי עשור לסגן.מקורבי השר: "כולם צריכים להבין את מקומם" 📸 מילן מועלם


חברי המועצה מטעם ש"ס אשקלון, נפגשו אתמול עם תומר גלאם במטרה לקדם את מינויו של הרב אברהם עשור לתפקיד סגן ראש העיר.

גלאם ביקש מחברי הסיעה המקומית להגיש לו את חלוקת התפקידים בין חברי המועצה כשעל הפרק ועדות שונות, תרבות תורנית והחינוך התורני.

אלא שהיום, רגע לפני שהוגשה הרשימה לראש העיר, החלו חברי המועצה להתווכח על אחד התפקידים ועד לרגע זה לא הוגשה הרשימה והמינוי יתעכב.

מצד ראש העיר התקבלה החלטה למסור את התפקיד לעשור, אחרי שהרב אביטן הכריז עליו כמחליפו בתפקיד, אך ללא חלוקת תפקידים מבהירים בעירייה כי הסגנות לא תימסר.

הרב אביטן עסוק בענייני הכנסת ומקורביו אמרו שהוא מתרכז בענייניו ולא מתעסק בגנון שנוצר: "הרב אביטן חוזר באמצע הלילה ונאלץ להתמודד עם המחלוקות הפנימיות, דבר הזוי שלעצמו.רק השבוע הם ישבו אצלו עד השעות הקטנות של הלילה והוא ניסה לסדר את הכל. כל חברי הסיעה צריכים להבין את מקומם וכנראה שהדברים שאמר הרב אביטן לא היו מספיק ברורים. יש שחושבים שמגיע להם יותר ממה שבאמת מגיע. שיסתדרו בינהם, הם ילדים גדולים. הרב עשה הכל עבור חברי הסיעה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן