חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העירייה מציגה: דוחות מופרזים בשישי בצהריים 📸

בצהריי יום שישי, בסמוך למעון ילדים ובאזור ללא חניה, העירייה רושמת כמעט בקביעות דוחות להורים: "שימצאו פתרון לחניה, או שפשוט יפסיקו לרשום דוחות" 📸 מילן מועלם


ביום שישי האחרון נרשמו דוחות חניה סמוך למעון ילדים בשכונת נווה אילן. הדוחות ניתנו בשעה שההורים חנו על המדרכה למשך דקות ספורות בלבד, עד שהוציאו את הפעוטות מהגנים.

לדברי ההורים, הפקח המתין בתוך חניה פרטית ומיד כשירדו מהרכבים קיבלו דוחות. עוד לטענתם, הפקח לא הקשיב לבקשתם ולמרות שחזרו לפני שסיים לרשום את הדוח, הוא בחר לא להתחשב בהם.

ההורים מספרים שמדובר ברחוב עמוס מאוד בימי שישי בצהריים. מדובר באזור שלא שופע בחניות באופן כללי ובפרט בשישי. כל אלה לא הרשימו את הפקח.

ההורים ידרשו לבטל את הדוח לאור הנסיבות וטוענים: "עשרות דוחות ניתנו להורים לאורך השנה. אין לעירייה לאן לשלוח את הפקחים בשישי בצהריים? רק לרחוב צדדי בנווה אילן? קיבלנו גם דוחות מוגזמים בסך של 500 שח.

📸 רחוב סיני

 

בימים שהכלכלה בתחתית ואנשים אובדי עצות, העירייה לא מרחמת ומחלקת דוחות גבוהים. נילחם לבטל את הדוחות. שימצאו פתרון או שיפסיקו לרשום דוחות".

מהעירייה נמסר: "הדו״חות המדוברים ניתנו בגין חניה בניגוד לחוק. יחד עם זאת, במידה ומקבלי הדו״ח סבורים כי סיבת קבלת הדו״ח אינה מוצדקת עומדת לרשותם הזכות להגיש ערעור בדרכים המקובלות".

גלנט: "התחלואה בחינוך נמוכה" 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן