חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החתן מאיסטנבול📸

אישה מאזור הדרום נישאה לתושב איסטנבול. כביקשה להתגרש ממנו, פנתה לעו"ד שחף שבתקופת הקורונה דאג לגירושין של השניים בקלות ובמהירות📸


לפני מספר חודשים הגיעה למשרדו של עו"ד שחף אישה תושבת מאזור אשקלון , ובפיה בקשה לא שגרתית.

"בעלי ואני נשואים באושר, אבל כבר שנים רבות שלצערי בעלי נמצא באיסטנבול ולא יכול לשוב לישראל, ואנחנו חייבים להתגרש, ועד עכשיו לא הצלחתי בגלל קשיים בירוקרטיים", שטחה בפני עו"ד שחף את בעייתה הלא פשוטה.

לאחר שהאזין בקשב רב, החל עורך הדין לטפל בתיק. הוא יצר קשר עם האיש באיסטנבול, והעביר לו טיוטות חוזה של הסכם גירושין. לאחר התיקונים הנדרשים ומתוך רצון חופשי סיכמו ביניהם השניים על נוסח הסכם הגירושין. לאחר שסיכמו השניים על ההסכם, ולאחר שנגד הבעל עמד צו איסור כניסה לישראל, הוכנס לתמונה גם קונסול ישראל בטורקיה שגויס על ידי וע"ד שחף לסייע במאמצים לפתור את המשבר ביעילות ובמהירות. נערך דיון במתכונת לא שגרתית בבית המשפט לענייני משפחה.

כאשר הבעל מועלה בשיחת זום מביתו שבאיסטנבול, ומאשר את פרטי ההסכם וטוען כי ההסכם נכתב ונחתם על דעתו ומרצונו החופשי, קיבל בית המשפט את ההסכם.

עם מסכות וכשהיא עוטה על פניה מסכה, ומתוך עצב רב וכשהיא מוחה דמעה, אישרה האישה תושבת אזור אשדוד את ההסכם, מתוך ההבנה כי למרות אהבתם השניים לא יכולים לחיות יחד, והשניים יצאו לדרך חדשה.

יצוין כי בסיועו  של הקונסול, ובעקבות העובדה שהבעל מוסלמי, מי שנאלץ לגרש את הזוג, מלבד בית הדין הרבני, הוא גם בית דין שרעי באיסטנבול.

עוה"ד שחף: "מבלי להתייחס לגופם של הדברים, אני יכול לומר שבכל מקרה ומקרה אנחנו עושים מאמץ עליון להביא את הדברים לידי סיום בצורה מהירה, בהסכם, ובלי נזקים. במקרה הזה, הצלחנו, בפרק זמן קצר, לרתום את הבעל לשתף אתנו פעולה, וביחד איתו, הצלחנו להתגבר על קשיים בירוקרטיים ופרוצדוראליים אשר מנעו את הגירושין במשך שנים רבות, והצלחנו במאמץ משותף, בלא נזקים, להגיע להסכמות ולגירושין".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן