חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגננות ישבתו, בעירייה נערכו 📸

עובדות הקייטנות מתעקשות להשבית את הלימודים כבר מחר, בעירייה העבירו מסר: "מי שלא תגיע מחר, נראה בצעד הודעת התפטרות . נערכנו והלימודים יתקיימו כסדרם" 📸 מילן מועלם


עובדות החברה העירונית הודיעו הערב כי למרות ניסיונות גישור מול הנהלת החברה ווועד העובדים, החליטו שלא להגיע מחר לעבודה ולהשבית את הקייטנות.

לטענתן, החברה העירונית מסרבת להשוות את תנאי העסקתן לתנאי הסייעות בגנים, ובנוסף, אינן מקבלות תנאים סוציאלים ודמי הבראה וביגוד כפי שקבוע בחוק.

העובדות מסרו הערב: "אנחנו עובדות שנים ללא תנאים. השכר זעום ובכל פעם מקזזים על המעבר לחברה הערונית ומוחקים לנו את הוותק. אין מענה על שכר, אין חופשות, בקיצור זלזול.

כל בקשה שלנו להסדר ותנאים נאותים והוגנים נתקלו בדלת סגורה וקיבלנו איומים שנפוטר מהעבודה. יש לציין שהסייעות מקבלות תוספת סיכון קורונה, כאשר אנחנו מגיעות ולא מקבלות כלום.

במה אנחנו שונות מהן? אם לא משווים לנו תנאים, למה הוציאו אותנו מפי כמה? לא נגיע מחר לעבודה. הודענו למי שצריך".

אחרי שעדכנו את אנשי החברה העירונית על השביתה המתוכננת, קיבלו העובדות הודעה:  "הגיע אלי כי ישנן מספר עובדות המסיתות לשביתה. אני מבהיר חד וחלק כי הזכות להשבית הינה של וועד העובדים בלבד. רק וועד העובדים רשאי להכריז על שביתה. עובדת שלא תגיע מחר לעבודה החברה העירונית תראה זאת כהודעת התפטרות".

בעירייה לא מתרגשים מאיומי העובדות וטענו הערב: "העובדות קיבלו תשובות מסודרות על כל הטענות. הן הוזמנו לפגישה מסודרת. נערך ובכל מקרה קייטנות יתקיימו מחר".

גדעון אחמר, יו"ר ועד העובדים של החברה העירונית אמר: "שביתה היא המוצא האחרון. רק לאחר שממצים את את ההדברות ובאישור של ההסתדרות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן