חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חבר מועצה לשעבר נדבק, עובדי עירייה לבידוד 📸

חבר המועצה לשעבר, יורם שפר, נדבק בקורונה. עובדת בעירייה עדכנה את העובדים: "מי שנפגש איתו בעשרה ימים האחרונים- לבידוד" 📸 מילן מועלם


הקורונה הגיעה לעירייה? עובדים מבניין העירייה נשלחו הבוקר לבידוד אחרי שנחשפו לחולה קורונה מאומת, חבר המועצה לשעבר, יורם שפר.

שפר שהה בשבוע שעבר בכמה משרדים בעירייה וביום ראשון עבר בדיקת קורונה שחזרה אתמול חיובית.

במייל ששלחה הבוקר אחת ממנהלות העירייה לעובדיה כתבה: "יורם שפר. אם מישהי נפגשה איתו ב- 10 ימים האחרונים. צריך בידוד. 14 יום מתאריך הפגישה. אני יוצאת הביתה. אעבוד מהבית"

שפר אישר את הפרטים ומסר שהוא נזהר ועדכן את כל מי שבא איתו במגע בימים האחרונים.

סגן ראש העיר, דורון נקשרי, מסר בתגובה: מדינת ישראל והעולם כולו מתמודדים בימים אלו עם וירוס הקרורונה שפוגע בכלכלות ובבריאות בני האדם. מחובתנו לשמור על נהלי משרד הבריאות בשגרה זו וקל וחומר אותם חולים שנדבקו.

בשעות האחרונות מסתבר כי חבר מועצת עיר לשעבר, אומת כחולה בנגיף. משיחות עם גורמים באגף ההנדסה בעיריה, עולה תמונה כי אותו אדם, למרות היותו חולה – הגיע לאגף ההנדסה, ביקר במשרדים וערך פגישות.

עקב כך, מספר עובדים נכנסו לבידוד ועבודת האגף נפגעה. אני קורא לאותו אדם חסר אחריות, למלא אחר הוראות החוק גם אם אין לו תסמינים ולא לסכן את הציבור בעיר ואת עובדי העירייה המסכנים עצמם בעצם העובדה שהם מקבלים קהל.

לא ארשה לאדם כזה או אחר לסכן את בריאות הציבור וקל וחומר לאיש ציבור בעבר או בהווה, האמור להיות דוגמא אישית! רק בריאות".

חסידי ברסלב לשר הרב אביטן: "הגיעה העת להביא את עצמות רבנו לישראל "📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן