חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אנחנו העיר הכי מאותגרת מבחינה ביטחונית" 📸

סגן השר לביטחון פנים הבטיח לקדם מיגוניות נוספות ותקציבים לאשקלון לאור האתגרים הביטחוניים והמחסור במיגון בשכונות הדרומיות. גלאם: "הגיע הזמן להשוות תנאים לערים אחרות בעורף" 📸 מילן מועלם


בהמשך לפגישת של ראש העיר תומר גלאם אמש עם סגן השר לביטחון פנים, גדי יברקן, הבטיח סגן השר לקדם בדחיפות את הענקת ההטבות ומיגון העיר בצורה מקסימלית.

יברקן סיפר שהוא מודע למצוקה העירונית הקשה בכל הנוגע לסבבים מול רצועת עזה והסביר שאין צורך לשכנע אותו בחשיבות המיגון והסיוע לתושבי אשקלון.

ראש העיר העלה בפני יברקן את החשיבות לסייע ל-157 אלף תושבי אשקלון שנמצאים בחזית הלאומית בכל סבב וסיפר כי הצבת מיגוניות היא איננה הפתרון אלא מיגון דירות באופן מקסימלי.

עוד אמר גלאם, שלא יממש את חלק ב' של הסכם הגג כל עוד אשקלון לא תזכה להטבות המגיעות לה ולעזרה הממשלתית.

"אנחנו העיר הכי מאותגרת מבחינה בטחונית במדינת ישראל. אנחנו מאותגרים ברמה מטורפת, הג'יאהד והחמאס מתחזקים בצורה מהותית ועם כל הכבוד לכל המערכות, יש 157 אלף תושבים שנותנים חוסן לאומי  , אבל צריך לתת להם חזרה".

"אעבור דלת דלת במשרדי הממשלה כדי שזה יקרה. אני מבין את המספרים לעומת ערים אחרות אבל צריך לתת את הכלים לתושבים כדי שנוכל להתמודד", סיכם גלאם.

יברקן החמיא לגלאם על תפקודו בשעות חירום ואמר:  אקדם מול ישראל כ"ץ את הנושא. אתה תומר, דמות מופת בהתנהלות בחירום ואנחנו כממשלה צריכים לתת הכל לאשקלון. צריך להכיר באשקלון כאזור עדיפות לאומי אשקלון. אשקלון כבר לא העורף".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן