חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלט בהעדרו 📸

המשנה לראש העיר ויו"ר סניף הליכוד באשקלון, מישל בוסקילה נעדר מהטקס. האם לא הוזמן או שמא לא הגיע כמחאה ומי אחראי לארגון הלקוי? תלוי את מי שואלים 📸 מילן מועלם


רבות דובר על טקס פתיחת המחלף החדש. בתקשורת הארצית התעסקו בעיקר בהפרת נהלי משרד הבריאות וההוצאות הגבוהות אבל בזירה המקומית יש שאומרים שמדובר בלא פחות משערורייה.

בעוד שבטקס נכחו אורחים שלא קשורים למשרד התחבורה או לעירייה באופן ישיר, חברי המועצה לא הוזמנו לאירוע כשבלט בהיעדרו, המשנה לראש העיר והאיש החזק בליכוד באשקלון, מישל בוסקילה.

בעירייה הסבירו שמי שהיה אחראי על רשימת המוזמנים הם דווקא אנשי משרד התחבורה, אבל בכירים בעירייה אמרו היום: "למה שמשרד התחבורה יזמין רבנים מקומיים ואנשי עסקים בעלי אינטרסים במשרד הממשלתי ולא יזמין חברי מועצה ואת השר הרב יעקב אביטן או את סגן שר האוצר איציק כהן?

מישהו קונה את הטענה הזאת? העירייה ידעה שמספר המקומות מוגבל והם אלה שעשו את הבחירה את מי להזמין ומי לא. עם כל הכבוד למי שישב בקהל, הטענה שמשרד התחבורה בחר בהם שהם בכלל אלמוניים, לא מתקבלת על הדעת".

שרת התחבורה מירי רגב, הזכירה בטקס את היעדרו של בוסקילה ומקורבים לשרה אף סיפרו שכשהגיעה לאירוע היא חיפשה את בוסקילה ושאלה מדוע הוא לא נוכח.

מהעירייה נמסר: "ניהול הטקס, כולל זימון המשתתפים, הפקת הטקס והעלויות שלו, היו באחריות משרד התחבורה בלבד".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן