חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופר לגלאם: הנחות בארנונה לנפגעי הקורונה 📸

חבר המועצה פנה לראש העיר וביקש לכנס את ועדת ההנחות בארנונה כדי להקל על תושבים: "לדון באפשרות להעניק הנחות מתעריפי הארנונה לתושבים אשר יעמדו בקריטריונים שתקבע הוועדה, וזאת לתקופה הקרובה ועד אשר יחלוף המשבר הבריאותי והכלכלי" 📸 מילן מועלם


האם ההנחה בארנונה תורחב לתושבים נוספים? חבר המועצה, רמי סופר, פנה אתמול לראש העיר, תומר גלאם בבקשה לכנס מיידית את ועדת ההנחות ולבחון מתן הנחות בארנונה לתושבים נוספים שנפגעו כלכלית ובריאותית בתקופת הקורונה.

לטענתו של חבר המועצה, האפשרות לקבוע הנחה מתעריפי הארנונה לתושבים עקב אירוע בלתי צפוי קבועה בסעיף 7 לתקנות ההסדרים במשק המדינה (הנחה בארנונה) תשנ"ג-1993.

סופר כתב: "העובדה כי נגיף הקורונה עונה, לטעמי, על ההגדרה של אירוע בלתי צפוי, מקימה לוועדה זכות לקבוע כי מדובר ב"אירוע אשר הביא להרעה משמעותית בלתי צפויה במצבו החומרי" של תושב, כפי שנקבע בתקנות. קביעה זו תאפשר לוועדה לדון ולקבוע, במקרים מסויימים, זכאות תושבים לקבלת הנחה בארנונה בשיעור של עד 70%.

התפשטות נגיף הקורונה גורמת לנזקים כלכליים עצומים לאזרחי ישראל. היקפם של נזקים אלו עודם הולכים ומתבררים ובהתאם לכך אחוז המובטלים בעיר הולך ומתעצם.

לאור זאת, אני פונה אליך בכדי לכנס בהקדם את ועדת ההנחות לארנונה, ולדון באפשרות להעניק הנחות מתעריפי הארנונה לתושבים אשר יעמדו בקריטריונים שתקבע הוועדה, וזאת לתקופה הקרובה ועד אשר יחלוף המשבר הבריאותי והכלכלי",סיכם סופר.

תמשיכו לחכות: באשקלון ממציאים את החוקים מחדש 📸

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן