חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רבנים באשקלון: החוף הנפרד לא כשר לרחצה 📸

בלעדי לזירה: מפקד תחנת אשקלון הבהיר לעיריית אשקלון שהמחיצות בחוף הנפרד לא יסגרו, גם לא בשעות הפעילות. משמע: החוף לא כשר ואין היתר לציבור הדתי להגיע אליו. רבני העיר מתכוונים לפרסם מכתב בנושא📸 מילן מועלם


מעקב הזירה: בעקבות אירועי השבועות האחרונים בחוף הנפרד, אין היתר לציבור הדתי להגיע לחוף והחוף לא כשר. מספר רבנים בעיר מתאגדים בימים אלו ומגבשים קריאה לציבור על הבעיות ההלכתיות בחוף.

כבר בעבר אמר השר הרב יעקב אביטן, שהחוף לא מתאים במתכונתו הנוכחית לציבור הדתי והיום מתברר שהחוף גם לא יהפוך להיות כשר גם בתקופה הקרובה.

ביום שישי, פרסמנו שוב על המחיצות שנותרו פתוחות בחוף, וזאת אחרי שנציגים מהמועצה הדתית והעירייה סיפרו שנפגשו עם מפקד המשטרה,סגן ניצב משה לוי והגיעו להסכמות שהמחיצות יהיו סגורות בשעות הפעילות.

אלא שהבוקר מגיעה תגובה שונה לחלוטין מהמשטרה. במשטרה מכירים את הבעייתיות בחוף הנפרד ולמרות זאת, הסבירו שחיי אדם עולים על יתר האינטרסים והמחיצות ישארו פתוחות.

מהמשטרה נמסר: "מפקד התחנה לא נפגש עם אף גורם במועצה הדתית אלא עם ראש העיר, והובהר כי המחיצות חייבות להישאר פתוחות על מנת לתת מענה מהיר לאירועי סדר והצלת חיים על ידי כוחות המשטרה.

יצוין כי נבדקו חלופות אחרות ללא מענה הולם ולכן ערך חיי האדם במקרה זה גובר על האינטרסים האחרים והמחיצות נדרשות להישאר פתוחות".

גננת נדבקה בקורונה, הגן נסגר📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן