חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון הקורונה: התגובות 📸

בעקבות הכתבה שפורסמה הבוקר כאן בזירה, הוחלט בעיריית אשקלון להגביר נוכחות פקחים באזור מלון הרלינגטון. מדובר צה"ל נמסר: "ישנה חשיבות רבה כי כל אזרח יבין כי עליו להשמע להנחיות משרד הבריאות" 📸 מילן מועלם


הבוקר פרסמנו כאן בלעדית על המחדל בסביבת מלון הקורונה באשקלון, מלון הרלינגטון. כזכור, על פי עדויות של תושבים ובכיר בעירייה, משפחות של חולי קורונה מגיעות לגדר המלון ומשוחחות בחופשיות עם החולים, ללא שמירה על הנהלים.

בעירייה הוחלט בעקבות הדברים, לתגבר בתקופה הקרובה את המלון בנוכחות פקחים. עם זאת הודיעו בעירייה כי האחריות לאכיפה נמצאת רק בסמכות משטרת ישראל.

עיריית אשקלון מסרה הערב: "בהמשך לדיווחים, לפיהם חולי הקורונה השוהים במלון ׳הרלינגטון׳ באשקלון יוצרים קשר עם בני משפחה מחוץ למתחם, במרחק פיזי המסכן את שלום המבקרים, הנחה ראש העיר, תומר גלאם, לחסום את הגדרות במקום באופן שלא יאפשר כל מגע של אנשים מתוך המלון עם גורמי חוץ.

כמו-כן, יוצב פקח במקום באופן קבוע ופקחי העירייה הונחו להגביר את הסיורים במקום, בשיתוף משטרת ישראל, ולהרחיק מבקרים משטח המלון".

דוברות עיריית אשקלון

 

מפיקוד העורף נמסר בתגובה:" פיקוד העורף פועל בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, האחראית על הסדר והבטחון בסביבת המלון.

בגדר הבטחון סביב המלון, אין מעבר של חולים או מבקרים אל מעבר לגדר. בנוסף ישנם שלטים וכרזות בערבית ועברית המחדדות כי אין כניסה ויציאה מהבידוד הדרוש מאורחי המלון.

לפיקוד העורף אין סמכות אכיפה או מניעה של הגעת מבקרים אל סמוך לגדר המלון.  ישנה חשיבות רבה כי כל אזרח יבין כי עליו להשמע להנחיות משרד הבריאות".

 

100% הדבקה 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן