חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

100% הדבקה 📸

בלעדי לזירה – מלון הרלינגטון שהפך למלון חולי קורונה מתברר כסכנה: משפחות מגיעות לגדר המלון ונמצאות  במרחק נגיעה מהחולים . מי אחראי על המחדל? 📸 מילן מועלם


תופעה: כבר שלושה חודשים שמלון הרלינגטון, פעם אחד מאתרי הנופש בעיר, משמש כמלון לחולי קורונה. בזמן שמלונות קורונה בירושלים, בצפון ובתל אביב נסגרו, מלון הרלינגטון ממשיך לשמש את החולים בנגיף.

בשבועיים האחרונים קיבלנו עדויות ממספר תושבים וגם מבכיר מאוד בעיריית אשקלון על תופעה מסוכנת שעלולה להרחיב את מעגל הנדבקים.

משפחות החולים מגיעות לגדר המלון, והחולים שמסתובבים בחופשיות, מדברים איתם במרחק נגיעה. אף אחד לא נמצא שם כדי לעצור את התופעה ולגדוע את שרשרת ההדבקה.

אחד מבכירי העירייה סיפר ל'זירה' : "טיילתי עם ילדיי סמוך למלון בטיילת, וחולי הקורונה פשוט היו לידנו. אמנם יש גדר אבל הגיעו לשם משפחות שלמות כולל ילדים כדי לדבר עם החולים. זה מאה אחוז הדבקה. לא ראיתי שם אף שומר או מאבטח או אכיפה כלשהי שמבקשים מהם לזוז מהגדר ולשמור על הנהלים. הייתי מזועזע".

 

אחד מהתושבים שהיה גם הוא עד לתופעה אמר:  "הגדר נפרצה. החולים מגיעים אליה, עולים ויורדים. הם כנראה חושבים שהם בחופשה והם לא. הם מסכנים את כלל התושבים הבריאים שמגיעים לאזור. כשהייתי שם הסתכלתי היטב ולא הייתה שום אכיפה. רק בכניסה למלון יושב שומר אבל אף אחד לא מסייר מסביב לראות אם אכן החולים שומרים על הנהלים".

כוחות משטרה הגיעו מספר פעמים לטפל במפרי החוק במלון. מדוברות המשטרה נמסר:" אנחנו בקשר רציף עם מפקד המקום מטעם פיקוד העורף. בכל דרישה שלהם אנחנו מגיבים בהתאם. עד כה היו מספר קריאות בודדות שטופלו על ידי כוח השיטור".

מעיריית אשקלון נמסר: "נתגבר פקחים במקום למרות שזה באחריות המשטרה נטו" .

תגובת פיקוד העורף תובא כשתתקבל.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן