חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"תפקיד הסגן ימסר, אין התניה לדרעי" 📸

אנשיו של ראש העיר גלאם הבהירו הבוקר שהם לא מציבים תנאים לאריה דרעי בתמורה להעברת הסגנות לש"ס. מצד דרעי מגיבים:  "זאת תקופה של משבר לאומי ולא זמן מתאים למשחקים פוליטיים" 📸 מילן מועלם 


מתי ימונה אברהם עשור לסגן ראש העיר? הרב עשור שקיבל את תמיכתו של הרב יעקב אביטן כיורשו בתפקיד הסגן, ממשיך לחכות לתומר גלאם.

בסביבתו של ראש העיר החליטו היום לשנות גישה והבהירו כי לא הוצב כל תנאי למסירת תפקיד סגן ראש העיר לאברהם עשור. מבחינתם, מלכתחילה לא הוצב הדבר כתנאי, גם לא בפגישה שנערכה עם הרב אביטן ונציגי ש"ס.

לטענתם, מדובר בדרישה לגיטימית ביותר ושר הפנים צריך לדאוג לאשקלון בדיוק כפי שדואג לערים אחרות.

לטענת אנשיו של גלאם, כמעט בלתי אפשרי ליצור קשר עם דרעי שלא ביקר כאן תקופה ממושכת למרות שהרב אביטן כיהן כסגן מטעם ש"ס. יש שאומרים שדרעי נמנע מלהגיע לעיר כדי לא לפתוח את הנושא הרגיש, תפקיד רב העיר שגם הוא נמצא ברשימת נושאי השיחה בין גלאם לדרעי.

מקורבים לראש העיר אמרו היום ל'זירה' :  "תפקיד הסגן ימסר ללא תנאים, אנחנו יודעים לכבד הסכמים. מתי? לא יודעים לומר. לא הייתה שום התניה לדרעי. הסגנות לא תלויה בפגישה עם שר הפנים שודאי צריכה להתקיים ללא קשר".

מקורביו של שר הפנים, אריה דרעי אמרו ל'זירה': "זאת תקופה של משבר לאומי ולא זמן מתאים למשחקים פוליטיים. דרעי לא מקפח אף עיר אבל את דרעי לא מביאים באיומים והתניות. כשהוא יתפנה מהמשבר הלאומי הקשה, הוא יגיע לאשקלון. לא נקבעה פגישה עד כה".

ההר יוליד עכבר? 📸

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן