חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נפרד מהמציאות 🎥

הבעיות בחוף הנפרד רחוקות מפתרון. המשטרה הורתה על פתיחת המחיצות, האברכים כמעט וקיבלו דוחות וכבר ברור, לחוף הנפרד במיקומו הנוכחי, אין אפשרות לשרת את הציבור הדתי. חי דהרי: "יש כוונה טובה לסדר את החוף אך הדרך שגויה מיסודה". המשטרה:"אין בפעולה כל כוונה לפגוע בסטאטוס קוו הקיים או ברגשות תושבי העיר"🎥 מילן מועלם 


ביום שישי ערכנו סיור בחוף הנפרד והתמונה מדאיגה: נשים בתוך חוף של גברים, מחיצות פתוחות לרווחה לעיני החופים המעורבים, אבטחה דלה וגם נוכחות משטרתית שבעקבותיה נאסר על הציבור הדתי לסגור את המחיצות.

הציבור הדתי מיואש. במקום להגיע לחוף ולהנות מהאטרקציה היחידה בעיר שתואמת את אורח חייהם, מצאו עצמם אברכים מתווכחים עם המשטרה ששהתה בחוף.

באחד המקרים ביום שישי האחרון, התכוונו השוטרים לרשום דוח לאברך שסגר על דעת עצמו את המחיצות מפאת חוסר צניעות. בהתערבות חבר המועצה חי דהרי, השוטרים ויתרו על הדוח אך הבהירו שהמחיצות משמשות כמעבר ופתח מילוט ולכן עליהן להיות פתוחות.

ולא כאן מסתיימות הבעיות של החוף הנפרד. כבר בירידה לחוף קיימות בעיות צניעות וגם בסמוך לשער הכניסה. תושבים רבים המשתייכים למגזר נמנעים מלהגיע לחוף וכך גם מספר רבנים בעיר שכבר הודיעו מזמן שהחוף אינו עונה אל צרכי הציבור ועל הציבור להימנע מלהגיע אליו.

חבר המועצה חי דהרי שמוביל מהלך להעתקת החוף , אמר הבוקר ל'זירה' :"הגעתי יום שישי לחוף "הנפרד" לעמוד מקרוב על טיב ההפרדה והצניעות. הבעיות בחוף רבות הירידה לחוף פרוצה לחלוטין, המחיצות שלא נכנסת כלל למים, השערים שהמשטרה לא מאפשרת לסגור ואז יש פתח ענק שחופף עם חוף מעורב.

📸הזירה

 

יש כוונה טובה לסדר את החוף אך הדרך שגויה מיסודה. החוף לא יכול להישאר במקומו חד משמעית. חייב לעבור דרומה ולשנות מיקום. לא ניתן להתגבר על התקלות שיש במקום במשך קיץ שלם".

מהמשטרה נמסר ל'זירה' : "במסגרת פעילות של תחנת אשקלון בשלושה מישורים : צמצום תופעת רכבי השטח בחופים , אכיפה והסברה בנושא תקנות לשעת חירום קורונה ושמירה על הסדר בחופי הרחצה. כבכל סופ״ש בימי הקיץ , נדרשה פתיחתה של המחיצה לתנועת כוח שיטור בין החופים וזאת על מנת לתת מענה ושירות טוב והולם לבאי החופים .אין בפעולה כל כוונה לפגוע בסטאטוס קוו הקיים או ברגשות תושבי העיר".

תגובת העירייה טרם נמסרה ותובא כשתתקבל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן