חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלופה: סגנית מסביב לשעון 📸

איך היא עושה את זה? סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, באה לעבוד ולא נחה לרגע.

היום שלה מתחיל עם ציוץ הציפורים ומסתיים בשעות הלילה המאוחרות אחרי שהספיקה להשתתף בועדות, לחתום על מסמכים, לטפל בהחלטות משמעותיות בעיר, לבקר בבתי אבלים, להשתתף בשמחות, לדאוג לנזקקים ולשמש אוזן קשבת לתושבים מסביב לשעון.

אם נהיה כנים, מרבית נבחרי הציבור במעמדה לא זמינים כמו מיריי מבחירה או שלא. היא לא חייבת לשמור על קו פתוח, מעמדה מאפשר לה עוזרת ומזכירה וסוללה של עובדים. היא יכולה להעביר פניות בין עובדי העירייה השונים ולהאציל סמכויות כדי להוריד מעצמה עומס, אבל הסגנית שלנו היא אחת לדור.

לא זכורה לי פניה אחת ונזקק אחד בעיר שלא קיבל ממיריי את ההתייחסות החמה, את התמיכה וההקשבה, את ההכלה והניסיון לפתור את בעיות תושבים על הצד הטוב ביותר.

מיריי אלטיט, סגנית ראש העיר

 

אצלה, להיות נבחרת ציבור זאת משימת על- הכבוד והתואר לא משחקים אצלה תפקיד, מיריי נשארה מיריי.

השבוע, בזמן שההורים השתוללו על מחירי הקייטנות וחוסר הודאות איים על נחת הרוח בעיר, מיריי עקבה אחרי כל פוסט ופוסט וכל פנייה ותלונה ולא נחה לרגע עד שהצליחה להפוך את המערכת ולמצוא מקורות תקציביים נוספים כדי להוזיל את הקייטנות לבקשת ההורים.

הקו הפתוח שלה לראש העיר והיחסים הטובים בינהם מולידים בשורות של ממש לעיר, בעיקר בזכות הראש הפתוח, הכריזמה והרצון הטוב שלה לשנות ולשפר.

בימים בהם אנחנו עדים לנבחרי ציבור שדואגים למעמדם ושוכחים איך הם הפכו לנבחרי ציבור, אני מציעה לכל אותם אלה שחוטאים למטרה- להגיע למשרד של מיריי ולראות איך נבחרת ציבור אלופה עושה בית ספר לכל הגדולים.

בזמן שאתם, נבחרי ציבור, מרשים לעצמכם להשתמש בתואר אבל לא טורחים להופיע בועדות ולתת יד למען התושבים, הסגנית של תומר גלאם עושה לכם בית ספר מתחת לאף.

אז נכון, נראה שהבחירות עוד רחוקות אבל בעצם, הן קרובות מאוד. תתעוררו ותלמדו מאישה אחת איך עושים דברים גדולים.

שבת שלום 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן