חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משהו פה מסריח 📸

טרנד חדש ומכוער במיוחד נולד: חדרי אשפה בבניינים באגמים ובברנע. התושבים טוענים: "הילדים מנופחים מעקיצות, בעירייה ביקשו כספים על מוטמנים". בעירייה מכחישים וראש העיר בודק אפשרות להצבת מוטמנים. כעת עולה השאלה: האם גורמים פרטיים ניסו לעקוץ את הדיירים בשם העירייה? 📸 מילן מועלם


תושבים בשכונת ברנע ואגמים, איכלסו בשלוש השנים האחרונות בניינים חדשים ובמקום לקבל פחים מוטמנים כמו ביתר השכונות, קיבלו בנייני הפאר, המצאה מכוערת להחריד- חדרי אשפה.

חדרי האשפה בבניינים המדוברים נמצאים באחריות ועדי הבניין, משמע, חברת האחזקה צריכה לנקות את החדרים. ומה קורה כשחברת האחזקה לא עושה את עבודה כראוי ומנקה את המקום מידי יום? תולעים, רימות, סירחון והרבה עוגמת נפש לדיירי הבניינים.

תושבים מבניינים בשכונת ברנע סיפרו השבוע: "יש פה דיירים שהילדים שלהם מנופחים מעקיצות בעקבות המזיקים בחדרי האשפה שעולים לבניין ואנשים בעירייה אמרו להם שהם היו צריכים לחשוב על זה לפני שניכנסו לבניין עם חדרי אשפה.

זאת תשובה מקצועית? זאת בכלל תשובה? שילמנו ממיטב כספנו וקיבלנו ראש קטן. פינוי האשפה בכל מקום בארץ ובעולם הוא באחריות העירייה וכאן, בגלל שיש לנו חדרי אשפה, העירייה אומנם מפנה אבל מתנערת מהניקיון. הגדילו לעשות בעירייה ואמרו לנו שאם נביא מוטמנים, נצטרך גם לדאוג לפינוי בעצמנו, כאילו הם עושים לנו טובה. אנחנו מוכנים לבוא לראש העיר עם כל ההוכחות על ההתנהלות, אולי זה יגרום לו להקשיב". 

בפרויקט אחר בשכונה, מאוכלסים כיום שלושה בניינים מתוך שישה. הדיירים בדקו את האופציה להעביר את חדרי האשפה למוטמנים ונתקלו בדרישה הזויה במיוחד. גורמים בעירייה הודיעו לועדי הבניין שהשינוי יעלה 28 אלף שקלים לכל בניין עבור מוטמן אחד. ההצעה עלתה בין הדיירים אבל ירדה מחוסר היענות בשל הסכום הגבוה. 

בעירייה שככל הנראה לא מודעים לעובדים שדרשו את הסכום המופרז (הנושא עוד יבדק), אמרו היום ל'זירה': "ככלל, חדרי אשפה הינם באחריות ועדי הבתים וחברות האחזקה המתפעלות את המקום. יחד עם זאת, בשל פניות לראש העיר על תחזוקה קלוקלת בחדרים אלו, בימים אלו נבחנת הצבת מוטמנים באזורים המדוברים. נציין כי טרם בוצעה כל פנייה לתושבים בעניין ולכן לא ברורה הטענה לדרישה כספית מהם". 

סכנה בגני המשחקים 🎥

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן