חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפיצוץ בדרך? 📸

יוחאי יפרח ומשה אטיאס עמדו לחזור לקואליציה אלא שעיכוב בהחזרת תחום האירועים לעירייה ומתחם ה-Whizz שנותר סגור מאיימים לפוצץ את המשא ומתן ולהשאיר את השניים באופוזיציה לוחמנית. עדיין אין צפי לפתיחת ה-Whizz 📸 מילן מועלם


ראש העיר, תומר גלאם וחברי המועצה, משה אטיאס ויוחאי יפרח נפגשו רבות לאחרונה, מאז הגישו השניים מכתב התפטרות מהקואליציה.

השלושה ניסו לגשר על הפערים ואף הבהירו שהם בראש ובראשונה חברים וגלאם ביקש מהם להישאר בקואליציה ולהיות מעורבים בעשיה.

יפרח ואטיאס הראו נכונות לחזור ובמסמך דרישות שהעבירו, הופיעו שתי נקודות חשובות שעליהן הודיעו מראש שלא יוותרו.

האחת- פתיחה מיידית של מרכז ה-Whizz שנסגר בחטף. דרישה נוספת הייתה החזרת תחום האירועים לעירייה. התחום היה תחת פיקוחו של אטיאס ועבר לחברה הכלכלית.

למרות שהיה נראה שהמשא ומתן בין הצדדים מתקדם בדרך הרצויה, ביומיים האחרונים חל מפנה ובסיעת הצעירים שוקלים להישאר באופוזיציה בגלל סחבת מכיוונו של ראש העיר לטענתם.

 

גורם המקורב לצדדים סיפר: "דמות בכירה מאוד בעיר גישרה בין גלאם ליפרח ואטיאס, והשניים התרצו והחליטו לשקול להישאר עם גלאם. הם נתנו לאותו איש מוכר מילה והקפיאו את העבודה באופוזיציה בגלח הבטחות שקיבלו. העיכוב בפתיחת ה-Whizz והעובדה שאין נכונות להחזיר את תחום האירועים מובילים לנקודת האל חזור. לא סתם הם מתעקשים על הסעיפים הללו. אם הסבלנות שלהם תגמר, יהיה מעניין".

מהעירייה נמסר ל'זירה' :"עיריית אשקלון רואה חשיבות גדולה בקידומו של המרכז לסטארטאפיסטים ופועלת להקמתו במיקום חדש ומשודרג. מועד הפתיחה למקום החדש יפורסם בהמשך".

משהו פה מסריח 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן