חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אגף הרווחה החדש נחנך 📸

המבנה עבר שיפוץ כללי והתחדש בשירות מותאם ומונגש, חדרי טיפולים חדשניים ומתקדמים ועוד; ראש העיר, תומר גלאם: "לאחר שנים רבות, אנחנו מעניקים את הכבוד הראוי לתושבים שבאים לקבל כאן שירות"📸


אגף הרווחה והשירותים החברתיים באשקלון שינה את פניו מקצה לקצה: במהלך החודשים האחרונים, המבנה הישן ברחוב שד' אברהם עופר ששימש את האגף, שופץ מן היסוד כך שיותאם לצרכי המטופלים והעובדים. 

אתמול (שני) נחנך המבנה המשודרג בטקס שנערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בנוכחות ראש העיר, תומר גלאם, מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, מנכלי"ת העירייה, אירית נתן, מנהלת המחוז אורלי אוסטרמן, מנהלת נפת שפלה, מורן מזרחי, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי, עובדי האגף, מנהלי אגפים בעירייה ומכובדים נוספים.

באגף המחודש ניתן לראות שינוי בכלל השירותים הניתנים במקום כגון: סביבת שירות מותאמת ומונגשת תוך שמירה על פרטיות וחיסיון הלקוח, בנייה של חדרי טיפול מתקדמים, חדשניים ומותאמים לשירות, חדרי ישיבות וקבוצות טיפוליות וסביבת עבודה נעימה יותר לעובדים.

📸 סיון מטודי

ראש העיר, תומר גלאם ברך ואמר: "אנו עומדים כאן היום במבנה המחודש של אגף הרווחה, אבל מה שאנחנו באמת חונכים כאן היום זה הרבה יותר ממשרדים חדשים. היום, לאחר שנים רבות, אנחנו מעניקים את הכבוד הראוי לתושבים שבאים לקבל כאן שירות, משפחות שידן אינה משגת, ילדות וילדים שגורלם לא שפר עליהם, אזרחים ותיקים וצעירים כאחד שמתמודדים עם קשיים ומגיעים לכאן כדי לקבל את המענה המגיע להם, מענה שניתן להם על ידי עובדות ועובדים מהמעלה הראשונה ובהזדמנות זו אני רוצה לומר לכם תודה מקרב לב. תודה מיוחדת למי שמובילה את האגף הזה ביד רמה, מזל לוי, אין לי ספק שאם חלילה נידרש לגל שני של נגיף הקורונה, נוכל לצלוח אותו והרבה בזכותכם".

סגן ראש העיר והממונה על הרווחה, דורון נקשרי, שנבצר ממנו להגיע לטקס, הוסיף: "מבנה אגף הרווחה עבר שדרוג משמעותי, על מנת לאפשר את הנוחיות והמרחב הדרושים לעובדות והעובדים הסוציאליים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות בראש ובראשונה לראש העירייה, תומר גלאם, על הרגישות והאכפתיות, שבאים לידי ביטוי בכל הפרמטרים הקשורים לאגף השירותים הקהילתיים. להודות לעובדי העירייה בכלל ולעובדי האגף בפרט, לסגני מנהלת האגף לימור גיגי ודיוויד וולפסון, למנכ"לית העירייה, אירית נתן ובמיוחד למנהלת אגף הרווחה, מזל לוי, על העבודה המדהימה שהיא עושה ועל היותה מודל לחיקוי בתחום זה". 

📸 סיון מטודי

 

מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי: "אני נרגשת ושמחה לחנוך היום את משכננו החודש, המותאם לצורכי אוכלוסיית העיר, באופן מכבד ונגשי המאפשר סביבת עבודה מכבדת ומזמינה תוך שמירה מוחלטות על פרטיות הבאים בשעריו. וזאת הודות לראש העיר מר תומר גלאם ולהנהלת משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים שראו לנגד עיניהם את הצורך להשקיע ולשדרג את סביבת העבודה. אנו בתקופה מורכבת של שגרת חירום, מקווים מאוד שלא לקראת גל שני. אני רוצה להצדיע לכל מנהל ועובדי האגף שפעלו ימים כלילות ובמהלך החג מהמשרד ומהבית בנחישות, ברגישות ובמקצועיות כיד לתת מענה, תוך הקשבה מלאה לצרכי התושבים". 

📸סיון מטודי

 

בסיום דברי הנואמים, הוענק לראש העיר, תומר גלאם תעודת הערכה ותודה מידי מנהלת האגף, מזל לוי, על פועלו למען המבנה המחודש.

ההרשמה נפתחת: הקייטנות יוצאות לדרך 📸

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן