חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החוף הנפרד בדרך לפתרון 📸

אנשי עיריית אשקלון והמועצה הדתית סיירו בחוף הנפרד, האכיפה וההסברה לציבור הדתי יורחבו. ומה צפוי בבין הזמנים? שי רובין: "נפעל שתקופת בין הזמנים תהיה מהנה בחוף הנפרד" 📸 מילן מועלם


אתמול בצהריים סיירו בחוף הנפרד נציגי המועצה הדתית בראשותו של הרב יצחק בן תקווה ונציגי העירייה בראשות עוזרו של תומר גלאם, אליהו ברדא, כדי לעמוד מקרוב אחר תיקון הליקויים בחוף הנפרד.

כפי שפרסמנו כאן בתחילת השבוע, הציבור הדתי בעיר מתמודד לאחרונה עם המצאה חדשה, חוף משפחות, שפוגמת בחוויה של הרוחצים שמעוניינים להגיע לחוף הנפרד.

אליהו ברדא והרב בן תקווה 📸 יוסי לחיאני

 

בעירייה הוחלט להעמיד פקח מטעמם שידאג בפרט ביום שישי שנשים לא יכנסו לחוף ביום של גברים וידאג לאכיפה ולהסברה. מעבר לכך, יו"ר המועצה הדתית, הרב שמי פרוור, ישקול להגביר את ההסברה על חשיבות החוף הנפרד, בכדי למנוע את ההגעה המשותפת של המשפחות לחוף.

בימים אלו שוקדים בעיריייה על תוכנית לציבור הדתי בתקופת בין הזמנים. חבר המועצה, עו"ד שי רובין אמר היום ל'זירה' : "שמח שהעירייה החליטה לאכוף את הבעיה בחוף הנפרד ולתת למתרחצים הדתיים את המענה המתאים.

📸 עו"ד שי רובין בחוף הנפרד

 

זה לא ראוי כלל שדווקא בחוף הנפרד אנשים לא יכבדו זה את זה ויהפכו את המקום למעורב. אין הרבה אטרקציות לציבור הדתי והחוף הוא בהחלט אטרקציה חשובה עבורם. אני מקווה שביום שישי הקרוב הסדר בחוף ישמר, אמשיך לעקוב אחרי הנושא.

בימים אלו אני בוחן כמה הצעות שהגיעו אליי מהציבור לשדרג את החוף, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם ראש העיר תומר גלאם ומבטיח לפעול שתקופת בין הזמנים תהיה מהנה במיוחד בחוף הנפרד ".

סוכת המציל החדשה בחוף הנפרד 📸 הזירה

 

הרב עשור בקריאה נחרצת לציבור החרדי📸

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן