חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המצאה חדשה: חוף משפחות📸

דורשים פתרון והורסים בעצמם: החוף הנפרד הופך למעורב בחסות החרדים 📸 מילן מועלם


החוף הנפרד מעורר מידי שנה סערה באשקלון והפעם, נראה שחלק מתושבי מהאוכלוסיה החרדית בעיר, הרים ידיים והחליט להפוך את החוף על דעת עצמו לחוף מעורב.

על אף החלוקה המסודרת בימים, נשים וגברים משתמשים במתלחות של החוף הנפרד, צועדים על החוף וגם הגולשים מגיעים למקום ללא קשר לימי ההפרדה. 

📸 החוף הנפרד מתפרק

 

בסוף השבוע האחרון נצפו בחוף הנפרד משפחות חרדיות שהגיעו למקום על אף שמדובר ביום לגברים. הנשים מתמקמות בצידי החוף והמחיצה שהייתה, הוסרה.

מעבר למשפחות, גם נשים חרדיות הגיעו לחוף וכשהתבקשו לעזוב, טענו שהן לבושות בצניעות ואין שום מניעה לשהות בחוף. 

גורם בעירייה אמר היום: "אנחנו מנסים כל הזמן לקדם את סוגיית החוף הנפרד לטובת הציבור הדתי, אבל כשמגיעות נשים ליום גברים והפוך, וכשמשפחות מחליטות על דעת עצמן להפוך את החוף לחוף מעורב תחת הכותרת חוף משפחות, לא נותר על מה להילחם. אם החרדים רוצים חוף נפרד, שיתנהגו בהתאם. אם ימשיכו להגיע לשם משפחות, לא נוכל לזרוק אף אחד ממקום ציבורי ולא ימצא פתרון לחוף". 

יוסי לחיאני, פעיל ציבורי באשקלון, מסר ל'זירה':" מדובר בבושה על הראש של המגזר החרדי, כאשר אנשים מתוכנו – שנראים כלפי חוץ לא פחות ממשגיחים בישיבות, מגיעים עם הנשים והילדים שלהם לרחוץ יחד, לצד עוד גברים ונשים.

חמור מאוד שכך מתחנך הדור הבא, גרוע ביותר שדבר כזה קורה במגזר החרדי באשקלון ובכלל בשאר המקומות בארץ. אני יודע שבעירייה ובמועצה הדתית יוצאים מגדרם כל עונה מחדש לעשות הכל כדי שהמגזר החרדי יקבל גם הוא חוף כשר למהדרין, אבל איך הם יכולים להתמודד מול טענות של המגזר החילוני על כך שאותם חרדים שרוצים חוף נפרד – מגיעים להתרחץ יחד. זו לא פחות מבושה!

אני מוכן להילחם על זה מבוקר עד ליל, כדי למנוע את התופעה המכוערת הזו שבה עלאק חרדים הורסים לחרדים אמיתיים לדבר ה', שרוצים בסך הכל חוף נפרד להתרחץ בו. הגיע הזמן שהתקשורת, הרבנים ומוסדות הלימוד ירימו את הכפפה וימגרו יחד את התופעה שנקראת 'חוף משפחות' בשביל זה יש חוף מעורב".

בעירייה סירבו להגיב לדברים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן