חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בונים על תחנה מרכזית חדשה?📸

ההזנחה בתחנה המרכזית הולכת וגוברת וכל הגורמים האחראים על המחדל מספקים תשובות לקוניות והכי גרוע: לא יודעים לענות מתי תקום התחנה החדשה,אם בכלל כמובן 📸 מילן מועלם


סיור בתחנה המרכזית בעיר מעלה תמונה מדאיגה. רבות דובר על מצבה של התחנה המרכזית שנראית כאילו נלקחה מסרט ישן. רציפים שבורים, שירותים ציבוריים מטונפים, לכלוך ובעיקר, חזות של עוני שלא משקף את העיר אשקלון ששואפת להתברג בטופ.

אז מי שכח את התחנה המרכזית? כולם. כבר שנים שישנם דיונים על הקמת תחנה מרכזית חדשה. בבחירות האחרונות אף הבטיח ראש העיר להרוס את התחנה הקיימת ולבנות חדשה בשיתוף חברת נצבא המחזיקה בבעלות על המקום.

התחנה המרכזית 📸 ברק חדריאן

 

מלבד שיפוץ קטן בשירותים, שגם הוא לא החזיק מעמד והמצב חזר לקדמותו, המקום עדיין מוזנח והתושבים כבר לא מאמינים שיזכו לראות את המקום פורח.

אחת מתושבות העיר שמשתמשת בשירותי המקום באופן יומיומי אמרה: "בשירותים הציבוריים אי אפשר להשתמש, זה מגיע למצב שאנשים עושים צרכים בחוץ מרוב שהמקום מטונף ומסריח. בכל מקום יש לכלוך, הכל שבור ומתפורר. לא יאמן שיש מקום ציבורי באשקלון שנת 2020 שנראה כך. עצוב להגיע לכאן. כל מי שמשתמש בתחנה המרכזית מרגיש שחזר בקפסולת הזמן. אנחנו מיואשים".

התחנה המרכזית מתפוררת 📸 ברק חדריאן

 

פעיל הציבור, ברק חדריאן, שמטפל בנושא כבר שנים אמר היום ל'זירה' : "התחנה המרכזית באשקלון היא מבנה מסוכן לציבור ויש להוציא לה צו סגירה לאלתר. לצערי אנחנו עדים לסחבת מתמשכת והצהרות שלא מתיישבות עם המצב בשטח בעוד נאמר לציבור שאוטוטו זה קורה.

לפני כשנתיים הודיע ראש העיר על סגירת התחנה והקמת תחנה זמנית ועל סיכומים עם השר הקודם ישראל כ"ץ. שנת 2020 והציבור נאלץ לקבל שירותים מתחנה מרכזית משנות ה-60, מיושנת ומוזנחת שלא מתאימה לשימוש והתקרה בה קורסת ומסכנת את הציבור. באשקלון מוקמות שכונות חדשות ואין מענה לתחבורה ציבורית מתקדמת. מדובר בלעג לרש כשהציבור ממשיך לא לקבל תשובות ברורות ולוחות זמנים מוגדרים".

שנים של המתנה 📸 ברק חדריאן

 

מעיריית אשקלון נמסר היום:" ראש העיר פועל ללא לאות לקידום בניית התחנה המרכזית החדשה והנושא נמצא בראש סדר היום בפגישת עבודה מתוכננת שיקיים עם שרת התחבורה בימים הקרובים. במקביל, בעירייה מקדמים במרץ את מסוף רמז שייתן גם הוא מענה משמעותי לנושא התחבורה הציבורית באשקלון והוא נמצא בימים אלה בשלבי תכנון מתקדמים".

ההר יוליד עכבר? 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן