חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההר יוליד עכבר? 📸

הקרב על הסגנות הגיע עד למשרדי הממשלה בירושלים ובש"ס הארצי מבהירים:  "לא נכנע ללחצים. מה שצריך לקרות יקרה, הכל משמיים" 📸 מילן מועלם


ביום חמישי הגיעו נציגי ש"ס למשרדו של ראש העיר תומר גלאם בידיעה שתפקיד הסגן עובר לרב אברהם עשור, אלא שכפי שפורסם כאן בלעדית, גלאם הכין הפתעה לשר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן והקפיא את הסגנות עד שיקבל פגישה עם שר הפנים, אריה דרעי.

מקורבים לראש העיר אמרו:"הגיע הזמן שאריה דרעי יפנה מזמנו לפגישה עניינית עם ראש העיר וישמע על הסוגיות שעומדות על הפרק. יש דברים שצריך לקדם. עד עכשיו ש"ס קיבלו הכל מתומר, הגיע הזמן שגם יתנו".

סוגיית רב העיר עלתה בפגישה אך הרב אביטן הבהיר לגלאם בפגישה שכל עניין רב העיר אינו בטיפולו, מאחר והוא נמצא בניגוד עניינים.

 

מאותו הרגע החליט הרב אביטן לפנות לענייניו ולתת לגלאם לטפל בפלונטר שנוצר. אין ספק כלל שהרב אביטן תומך באברהם עשור לתפקיד הסגן ואף הבהיר זאת, אך גלאם כאמור החליט להקפיא את העברת התפקיד והערב התגובה מש"ס הארצית מגיעה לזירה.

גורם בכיר בש"ס אמר הערב: "איך בכלל קיימת מציאות שעוצרים מינוי לסגנות שמגיעה כדת וכדין למפלגת ש"ס אשקלון בתמורה לפגישה עם דרעי? אי אפשר לפנות בצינורות המקובלים?

השר דרעי נתן תמיד את כל כולו לאשקלון ולא בכדי ש"ס אשקלון היא סיעה חזקה בקנה מידה ארצי וממנה יצא גם השר לשירותי דת. זה אומר שאשקלון חזק על המפה.

מי שמכיר את השר דרעי יודע שאיתו לא משחקים בהורדת ידיים. יש דרך לעשות את הכל. עם כל הכבוד דרעי הוא אחד השרים הכי עסוקים בממשלה והוא לא פנוי למשחקים מסוג זה.

גם אופוזיציה היא אופציה עבור ש"ס אשקלון אבל שיהיה ברור שתפקיד סגן ראש העיר שייך לש"ס והם יקבלו אותו בסופו של דבר, ונדאג שזה יקרה. לשר דרעי יש יועצים ומזכירות בלשכה ואפשר לפנות אליו ולבקש פגישה. עכשיו המשחק השתנה, לדרעי לא עושים תנאים. לא נכנע ללחצים, הכל משמיים".

מעיריית אשקלון נמסר הערב: "מדובר בישיבה סגורה ולכן לא נגיב לדברים". 

 

של מי האחריות? 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן