חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

של מי האחריות? 📸

חופי הים המלאים מציגים מציאות מדאיגה: על אף הנחיות משרד הבריאות, המתרחצים מתקשים לשמור על הנהלים. בעירייה טוענים שהאכיפה באחריות המשטרה, במשטרה טוענים שגם העירייה רשאית לאכוף📸 מילן מועלם


במהלך סוף השבוע יצאו אלפים לחופי הים בעיר. התושבים שהגיעו להנות ממזג האוויר הנוח והנעים התקשו לשמור על הנחיות משרד הבריאות על אף השלט שקיבל את פניהם בכניסה לחוף.

בעוד שהעלייה בתחלואה ממשיכה לעלות, במשטרה טוענים הבוקר שהם עוסקים בצד ההסברתי ובעירייה טוענים שאין להם אפשרות לאכוף את אי שמירת הנהלים.

הכניסה לחוף, מילן מועלם

מהעירייה נמסר הבוקר: "אמורה להיות כריזה כל חצי שעה בחופים לגבי הנחיות משרד הבריאות. מעבר לזה, אסור לנו לאכוף מסכות ושמירת מרחק. זה בתחום אחריות המשטרה".

במשטרה דווקא חושבים אחרת וגורם במשטרה אמר הבוקר:"אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא מול העירייה וזה לא מדויק שאסור להם לאכוף כי מותר להם וזה גם באחריותם. אנחנו ריאלים וקשה להכריח אנשים לשים בחוף הים מסכות. אנחנו מסתובבים ובודקים שיש מסכות בתיקים אבל שמירת מרחק אי אפשר באמת לאכוף, זה אחריות ציבורית. אם מדובר באירועים חריגים אנחנו מחלקים דוחות אבל זה לא קורה הרבה בחופים. מדובר באכיפה בעייתית".

העליה נמשכת: חולים נוספים בעיר 📸

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן