חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אהבת אמת 📸

הזמרת בת אלה החליטה לעשות טוב לאנשי גיל הזהב  בתקופת הקורונה – היא החליטה לצאת ולהופיע על חשבונה בפני דיירי בתי אבות ברחבי הארץ והשבוע הופיעה באשקלון, לקול מחיאות הכפיים של הקהל הנרגש 📸 מילן מועלם 


הקורונה תפסה את הזמרת בת אלה, תוך כדי העבודה על אלבומה החמישי,  ובזמן החזרות על מופע ההשקה שתוכנן לחודש מאי. אבל כמו כולנו גם בת אלה נאלצה לשנות את התוכניות ולהתאים אותן למגבלות ולשגרת החיים החדשה של ימי הקורונה.

רבים מאיתנו היו לבד, סגורים בבתיהם , עם המשפחה והילדים. דאגות היום- יום התחלפו אצל רבים מאתנו, בהמון זמן למחשבה, אם תרצו מעין "הקפאת מצב" של החיים- או אולי עצירה של המרוץ, היה מי שניתל את הזמן לחשיבה, אולי להסקת מסקנות.

הריחוק מאימה של בת אלה שחיה בדיור מוגן, ההבנה שבזמן שכולנו חוזרים לאט לאט לשגרת חיינו בזמן שאוכלוסיית גיל הזהב נותרת מאחור סגורה.  וכמובן הגעגוע האדיר שלה ושל להקתה לבמה הולידו את "מופע נודד – מחבקים את גיל הזהב ", מסע הופעות ייחודי ונדיר.

הזמרת בת אלה החליטה לצאת למסע בית בתי אבות ובתים של דיור מוגן כדי לשמח את התושבים. על חשבונה הפרטי בליווי הנגנים היא נודדת בכל הארץ בשלושת השבועות האחרונים, כאמור ביום רביעי האחרון היא הגיעה לאשקלון.

הזמרת הוותיקה לא חוסכת במשאבים, היא קיבצה סביבה את אנשי המקצוע מהטובים בישראל, מה שיוצר מופע מושקע ואיכותי במיוחד בכל קנה מידה. לצידה על הבמה מופיעים שני נגנים האחד הוא  יוני דרור , אמן כלי נשיפה שמופיע ומקליט עם הזמרים המובילים בישראל ביניהם ריטה  עמיר בניון עמיר דדון ועוד. הנגן השני הוא עידו זלזניק מוסיקאי מוכשר במיוחד – פסנתרן וקלידן שגם מלחין ומעבד, שעובד עם גדולי האמנים בישראל ביניהם מתי כספי ודני סנדרסון. הצוות ממסר ונותן את כל כולו, רואים שכולם באים כאן מאהבה, אנשי הצוות שלה מספרים על מראות דומים בכל הארץ.

אנשי הדיור המוגן מתרגשים, מחבקים אותה מרחוק , שרים יחד איתם ונראה שאת האהבה שלהם אליה אי אפשר לזייף. 

מה שהתחיל במופע קטן בודד עבר במהרה מפה לאוזן למסע חוצה ישראל במהלכם הופיעה לעיתים גם שני מופעים ביום בערים השונות ביניהן: באר שבע, אור יהודה, קריית מוצקין, רחובות, תל אביב, רמת גן, יפו, לוד וכאמור  גם אשקלון

החוויה מרגשת ודומה בכל עיר בארץ, דייריהם הנרגשים של בית האבות ממתינים לה, וכשהיא מתחילה לשיר בקולה המלטף, הקהל המבוגר מתרגש ומפרגן. גם כאן באשקלון עברה כאמור ביום רביעי הזמרת בבית אבות של רשת עמיגור ובבית האבות נאות אבי והתקבלה באהבה רבה, "היה מרגש לראות אותה מופיע מכל הלב, ולראות את המבוגרים המקסימים מתרגשים משתתפים בשירה ומוחאים כפיים בהתלהבות", סיפר אחד הנוכחים במקום. "חלקם התרגשו עד כדי דמעות, אין מה לומר צריך פשוט להצדיע לה".  

גם הזמרת עצמה לא נשארה אדישה למסע המרגש שלה, ועל פי דבריה לא ממש מדובר בעוד הופעה, "במסע המוסיקלי של חיי אין ספק שזו אחת החוויות המשמעותיות והערכיות ביותר שזכיתי לחוות. החיוך, הדמעה הריגוש הריקוד שנולדים מהמפגש בין אנשים ומוסיקה  הוליד רגעי חסד ואמת", סיפרה ל"סקופ", בתום המופע. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן